Ik zal jullie zeker op de hoogte proberen te houden w.b.t. mijn stageplaats. Dat gaat helemaal goedkomen

Hier alvast de eerste update:
We zijn nog altijd bezig met de carbon monocoque. Ook het achterframe vordert langzaam en zit al bijna in elkaar. Alleen moet er op een paar punten alu worden gelast, en laat dat nou net even niet opschieten

Op 4 mei ligt de dead line, dus laten we hopen dat dan alles op z'n plaats komt. Er is dan namelijk een foto- en filmshoot.
Verder is vandaag mijn testvoertuig voor het ABS dat we willen gaan monteren klaar. Dit is een Shark Imperator, een soort van buggy, die wat betreft afmetingen en gewicht redelijk in de buurt komt van de racewagen. De hele eindoverbrenging van de vario was uit elkaar geknald en daardoor moest de hele motor en differentieel uit elkaar. Een hele klus, maar nu rijdt hij gelukkig weer

Mocht het ABS op de buggy goed werken, dan gaan we hem uiteindelijk overzetten op de racewagen.
En Mark, bedankt voor de tips maar helaas ben ik nog maar een amateur fotograafje die niet de beschikking heeft over een externe flitser. Dus dat wordt toch gewoon blijven nabewerken in photoshop voorlopig
De rest uiteraard ook bedankt voor de super reacties
Groetjes Arno