Bedankt voor je antwoord. Ja die douane is niet te doen. Ik heb zo ook eens een 1/18 Cobra van Kyosho van Canada laten afkomenlambodiecast schreef:Deze komt uit de VS, verkoper Autex ... heb wel 10 Euro aan de postbode mogen geven omdat de douane hem onderschept hadden, een week na mijn andere doos van Autex met drie Looksmarts die me 71 Euro extra gekost hebben... mijn vrouwtje was er niet gelukkig mee
![]()
Je moet wel een beetje opletten want Looksmart maakt hem ook in het zilver en het blauw, maar hij bestaat in het echt alleen in deze donkere kleur rood ... wat hem meestal net iets duurder maakt dan de andere kleuren jammer genoeg.
en ik had ook 10 Euro aan mijn been. Ik snap eigenlijk niet waarom die daar nog geld voor vragen. Als de douane het pakje wil onderzoeken,
dan is dat hun zaak maar daar moeten wij niet voor betalen vind ik. Dat was meteen de eerste en laatste keer dat ik iets van de kanten van Amerika heb laten afkomen. Ik koop sindsdien alles Europees. Meestal vind je het vroeg of laat wel in Duitsland (zowat het mekka van de schaalmodellen).
Ja de foto's die ik van de echte 400GT Monza heb, zijn ook allemaal met een rode wagen op. Op sommige heeft hij een speciale gechromeerde voorbumper en op andere niet.