Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vandaag heb ik enkele foto's gemaakt van mijn verzameling modelautos. In het 'stel je hier even voor'-topic had ik het er al even over, en bij deze dus de beloofde foto's.
Het is in vergelijking met sommige collecties nog een bescheiden verzameling en er moet tenminste nog één model bij, namelijk die van Hamilton van 2008.
Mochten er nieuwe modellen bij komen dan zal ik die ook plaatsen.
Zo bescheiden is je collectie ook weer niet, toch aardig wat pk's bij elkaar hoor.
Ziet er prima uit, zeker die Hakkinen 2001 "Thanks for the memories" vind ik wel bijzonder.
je zegt dat je een (bescheiden) verzameling hebt maare je hebt daar toch een heel mooi rijtje staan hoor
er staan er toch wel een paar bij die bij mij nog op mijn verlanglijstje staan
een heel leuk gevuld kastje heb je daar
MC-LAREN FAN for ever ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
Tot nu toe verzamel ik alle McLarens vanaf 1997, plus eventueel bijzondere modellen. Ik wou bijvoorbeeld ook absoluut modellen van Senna hebben, maar om ze allemaal te kopen werd gewoon te duur. Daarom heb ik alleen zijn kampioenschapswagens aangeschaft. Mocht ik bijvoorbeeld nog andere kampioenschapswagens van McLaren tegenkomen ('74, '76, '84, '85 of '86) dan is dat ook zeker het overwegen waard!
Dankje! Het McLaren model van 2006 van Minichamps vind ik ook één van de mooiste F1 modellen die er zijn, vrij moeilijk te verkrijgen maar absoluut de moeite en het geld waard!