Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Top die aanvulling met de 406-en ik vind dat ook nog steeds een mooie tourwagen tijd.
Ga je proberen om ze allemaal te verzamelen?
Onyx heeft er totaal 18 uitgebracht.
Minichamps heeft uitsluitend 4 STW Peugeot's uitgebracht, 2 x seizoen 1997, 2 x 1998.
Dit zijn dan ook doublures met 4 uitgaven van Onyx. Onyx heeft echter ook de beiden 1996 STW Peugeots uitgebracht.
Kijken wie het rijtje volmaakt Ik blijf ook nog doorgaan
@ Squadra: Ik weet nog niet of ik ze allemaal ga sparen, kwam deze voor een belachelijke spotprijs tegen op ebay namelijk.
Vind ze zeker erg gaat om te zien, en sluit niet uit dat er meerdere zullen volgen hoor ze zijn alleen vrij zeldzaam op ebay.
Zo heb de afgelopen 1.5 week weer 3 keer een Onyx peugeot 406 binnen gekregen uit de tourwagen collectie, verslavende wagentjes om te verzamelen.... wil ze allemaal