Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik ga jullie komende weken niet meer lastig vallen met nieuwe modellen van Jan (denk ik )
Want ik begin aan het 200e model (nr 199 is er ook nog niet ) maar deze wordt mijn 200e model. En zoals jullie zien gaan hier heel wat uurtjes inzitten...
tot gauw...
groet Paul
En ik ga de lip aanbrengen bij de Lambo, thanx Button Freak..
http://WWW.PAOL.NL VOOR DE COLLECTIE VAN DE DOOR JAN LAMMERS BEREDEN WAGENS IN DE SCHAAL 1:43
Nu kom ik je ook al in het blad Modelauto tegen , binnenkort ben je bekende nederlander Leuk artikel en gelukkig een andere invalshoek dan AIM .
Hopelijk blijf je tijd houden voor dit forum tussen alle interviews en (ver)bouwprojecten door.
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Gefeliciteerd met de behaalde mijlpaal Paul.
200 stuks van 1 coureur zal niemand je nadoen (geen andere coureur zal dit ook halen trouwens) en diep respect voor je bouwkwaliteiten
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!