Wat zijn de voordelen van ....:vriend van het forum:....???

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Ik ben ook vriend van het forum geworden, niet met de bedoeling om er financieel beter bij te worden. Ik doe het gewoon om het "Forum Crew" een beetje te helpen, en de website in stand te houden. :thump_up:
Afbeelding

Forza Ferrari
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Voor mij maken de financiele extra die er misschien in de toekomst uitkomen helemaal niks uit. Ik vind het gewoon leuk om nog meer bij het modelautoforum betrokken te zijn. Heb een beetje met opzet deze topic geopend om nieuwe leden een idee te geven van wat er allemaal in de toekomst mogelijk is. Daarom heb ik deze topic geopend. Maar ik ben vast besloten om lid te worden. Hopelijk worden nog veel andere leden vriend van het forum om dit forum te steunen en nog lang door te laten gaan. :lol: :lol:

Afbeelding
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Inderdaad Bas, een goed idee. Ik moet eerst effe wat betalen (2 bekeuringen) maar zal daarna ook mijn bijdrage aan Muiter overmaken.

Nu maar hopen dat vele dit idee opvolgen :mrgreen:
Bracer

Bericht door Bracer »

Was het zeker van plan, vind t best belangrijk t forum in stand te houden, anders spreek je zo weinig mensen die je interesses delen he :wink:
Zal binnenkort eens contact opnemen
Afbeelding
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

2cv schreef:Nouja, dan zijn niet alle meningen hierover gelijk, maargoed, dat mag :D

Dat geeft ook niet. Zolang iedereen op een normale manier met elkaar omgaat kan het geen kwaad of af en toe een wat heftigere discussie te voeren.
Uiteraard moet iedereen voor zichzelf weten of hij wel of niet lid wordt en welke reden.
Oprichter van modelautoforum.nl
2cv

Bericht door 2cv »

Muiter schreef:
2cv schreef:Nouja, dan zijn niet alle meningen hierover gelijk, maargoed, dat mag :D

Dat geeft ook niet. Zolang iedereen op een normale manier met elkaar omgaat kan het geen kwaad of af en toe een wat heftigere discussie te voeren.
Uiteraard moet iedereen voor zichzelf weten of hij wel of niet lid wordt en welke reden.

Mooi, krijg ik daar ook geen gedonder mee ;)

Maar ik heb -in plaats van financiele steun- nog een tip: http://www.freefilebox.com. Ik weet dat het offtopic is, maar ik vindt het overdreven om er een apart topic over te openen en het is een vorm van steun aan het forum. Overigens, die site is niet van mij, dus het is (in mijn ogen) geen spam.
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Voor leden die nu vriend worden hebben ik een leuke aktie opgezet. Kijk voor meer informatie op de speciale vrienden pagina, te vinden via het menu op de portal. Dan hebben jullie in ieder geval één voordeel.

tip, doe het want er zit meer aan te komen!
Plaats reactie