Collectie van Bieck (1:18 24/7)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Dankjewel Martin, die Mini is inderdaad erg leuk, ik kocht hem voor 25 eurie en ik verwachtte er niet erg veel van, maar hij is erg mooi, lekker stoer en een geweldige british racing groene kleur.
Bracer

Bericht door Bracer »

Die heb je dan voor een aardig prijsje opgepikt :D zijn beide mooie wagentjes maar die BMW met t rode interieur vind ik de topper, past perfect :thump_up: ook leuk die foto met de Maybach en de Mini, was ooit t zelfde van plan met mn Hummer en Mini, jammer genoeg nog niet van gekomen :doh: misschien binnenkort :mrgreen:
Afbeelding

Opdatum!

Vandaag heb ik deze twee modellen binnengekregen, ze zijn uit de VS gehaald, ik wou gewoon eens kijken hoe dat in de praktijk uitpakt. De douane heeft er niet naar gekeken, dus dat is goed, in de toekomst maar wat meer tegelijk kopen om de verzendkosten een beetje te drukken.

NIW Hier even wat quick 'n dirrty pics, als ik wat meer tijd heb zal ik nog wat mooiere foto's plaatsen.

Afbeelding

Afbeelding
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Erg mooie wagens heb je weer in je collectie erbij! Die subaru is gedetailleerd he :!:
Erg mooie kleur voor de Diablo :thump_up:
Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Ik hoef je waarschijnlijk niet te vertellen welke ik de mooiste van je twee aanwinsten vind Bieck :wink:

Waanzinnig mooi die Impreza van Solberg, leuk boekenkastje achterop ook :worshippy:

Heb helemaal niks met Lambo Diablo's maar in deze McLaren F1 GTR outfit ziet ie er ook wel redelijk Rock 'n Roll uit Afbeelding

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Tim

Re: Opdatum!

Bericht door Tim »

1:18 24/7 schreef: De douane heeft er niet naar gekeken, dus dat is goed, in de toekomst maar wat meer tegelijk kopen om de verzendkosten een beetje te drukken.

Dat zou ik dus niet doen. Hoe groter het pakket, en hoe meer waarde erop staat, hoe sneller die afgekeurde stadswachten je pakken. Bovendien heb je bij een 1e zending toch weinig problemen, het gedoe begint vaak als je naam wat vaker langs komt.
Je kunt proberen om er "gift" op te laten zetten als het via Ebay bij een particulier gekocht is, bij een bedrijf probeer ik ze altijd de verzendkosten als waarde te laten opgeven.

Modelletjes zijn mooi, ik wacht op de definitieve foto's! 8)
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Bracer

Bericht door Bracer »

Mooie aanwinsten, dat is zeker. De Lambo staat ook al een tijdje op mijn lijstje in precies die kleur :worshippy: die zie je nog wel eens langskomen :thump_up:
Afbeelding

Re: Opdatum!

Tim schreef:Dat zou ik dus niet doen. Hoe groter het pakket, en hoe meer waarde erop staat, hoe sneller die afgekeurde stadswachten je pakken. Bovendien heb je bij een 1e zending toch weinig problemen, het gedoe begint vaak als je naam wat vaker langs komt.
Je kunt proberen om er "gift" op te laten zetten als het via Ebay bij een particulier gekocht is, bij een bedrijf probeer ik ze altijd de verzendkosten als waarde te laten opgeven.

Modelletjes zijn mooi, ik wacht op de definitieve foto's! 8)

Dit was ook een 'gift' met een waarde van $10! :mrgreen:
Maar je gaat me toch niet vertellen dat ze een lijstje bijhouden van alle pakketjes die langskomen, om je dan te naaien als je nog eens iets importeert?! Ben trouwens ook niet van plan om meer dan 4 modellen per keer te laten komen.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Mooi hoor die Lambo! Ik heb hem in het zwart maar die oranje is toch mooier! :thump_up:
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Echt mijn smaak. Vindt de zwarte velgen erg goed staan bij de Lambo :thump_up:

Zo ff wat fatsoenlijke foto's gemaakt van de laatste aanwinsten:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hope u enjoy! :wink:
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Die Subaru is ongelooflijk super. Is dat de Autoart of nog een ander merk? Want ik las dat je hem uit Amerika hebt gekregen (hoopte even dat de mijne al in Nederland te koop was...is toch nog niet zo geloof ik?).

Schitterende Lambo ook.

@ Yurinator, dit is inderdaad de uitvoering van AA en al een tijdje in Nederland te krijgen, alleen dan wel ongeveer 25 euro duurder dan ik nu kwijt was via de states!
Bracer

Bericht door Bracer »

Bieck, :worshippy: fantastische nieuwe aanwinsten, voor al die Diablo in die bloedmooie kleur :drool: mooie foto's ook :thump_up:
Afbeelding
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

1:18 24/7 schreef:@ Yurinator, dit is inderdaad de uitvoering van AA en al een tijdje in Nederland te krijgen, alleen dan wel ongeveer 25 euro duurder dan ik nu kwijt was via de states!

Bedankt voor de reply, volgende week even een belletje placeren om te zien of hij al binnen is en dan heb ik mijn nieuwjaarskadootje ook alweer. Heb hem geloof ik anderhalve maand geleden besteld nu ik eraan denk, toch langer dan ik dacht :).
Plaats reactie