Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hey wanneer was die rommelmarkt want ik woon op 2 kilometer afstand van Maarsbergen (ik woon in Maarn) en ik wist er niks van...... Maar tog mooie moddelletjes (ze hadden van mij kunnen zijn als ik het had geweten)
Beertje schreef:Hey wanneer was die rommelmarkt want ik woon op 2 kilometer afstand van Maarsbergen (ik woon in Maarn) en ik wist er niks van...... Maar tog mooie moddelletjes (ze hadden van mij kunnen zijn als ik het had geweten)
het was op Hemelvaartsdag, op een landgoed, Valkenheide, kan dat?
Beertje schreef:Hey wanneer was die rommelmarkt want ik woon op 2 kilometer afstand van Maarsbergen (ik woon in Maarn) en ik wist er niks van...... Maar tog mooie moddelletjes (ze hadden van mij kunnen zijn als ik het had geweten)
het was op Hemelvaartsdag, op een landgoed, Valkenheide, kan dat?
Ja landgoed Valkenheide kan inderdaad, maar ben je ook door maarn heen gereden daar woon ik nl (niet echt een levend dorpje de meeste mensen zijn 60+)
Ja dit is mijn 3e model via dit forum, en het is toch wat anders dan via Marktplaats, eigenlijk heb je toch een soort band, niet dat je elkaar kent, maar toch van: oja van die jongen heb ik de Celica (bijv)
You're welcome ..........het is ook leuk om te zien en te weten waar je model terecht komt en wat ermee gaat gebeuren. Dat is toch ook wel een van de voordelen van dit forum. Op marktplaats heb je dat gewoon niet. Het is inderdaad grappig dat je onder elkaar ook een soort van band krijgt zoals je zegt, we hebben allemaal in ieder geval een gedeelde interesse; verzamelen van modelauto's.
Zeker met zo'n project als de jouwe, ik ga het allemaal volgen. Heel veel ombouwplezier