jammer dat je een rijbewijs moet halen anders kon je al lekker op vroege leeftijd de weg op

Thanksrpi schreef:De bovenste ben ik inderdaad, vol in de remmen zo te zien. Gave, nee superfoto zegIs dit bij het aanremmen voor de ziekenhuisbocht? De uitlaat klapperde nogal, ik dacht af en toe dat er iemand naast me zat bij het remmen, maar dat was mijn eigen uitlaat. Ik was bang dat ik een zwarte vlag vanwege het geluid zou krijgen, maar dat was gelukkig niet zo.
Heb je deze foto's ook in grotere resolutie toevallig?![]()
We stonden in de paddock dicht bij de pitbox waar de motoren de baan op gingen. Jammer dat ik je niet gesproken/gezien heb. Ik heb helaas enkele 3 sessies niet kunnen rijden. Tijdens de 2e sessie was het net begonnen met regenen. Daarna ben ik weer gaan rijden en ging het lekker, totdat mijn voorrem nog maar een klein beetje werkte bij het aanremmen voor de chicane achter de paddock. Kon gelukkig naar de buitenkant sturen en heb zo niemand geraakt. Met mijn voorwiel net in de grindbak kwam ik tot stilstand. Was even een spannend moment. Daarna niet meer gereden, want het was waarschijnlijk een defecte rempomp en die had ik niet in reserve![]()
Ben je erna nog naar World Series by Renault op Spa Francorchamps gegaan?
Graagthe_stig schreef: Thanks![]()
Zaterdag zat ik de hele dag in Spa en zondag dus in Zolder.
Die eerste foto is inderdaad bij de ziekenhuisbocht.
Ik heb nog wel enkele andere foto's van de twee Gulf motoren, maar niet allemaal zo scherp als die eerste.![]()
Originele resolutie is 2592x1944.
Moet ik ze doorsturen?
Enorm bedankt voor de foto's Stig!the_stig schreef:bedankt voor het compliment.
* Spark Porsche 961 gekocht van Porsche van dit forum. Die man is inmiddels 91 jaar oud en wil van zijn verzameling af omdat zijn kleinkinderen het maar niks vinden.