supra007 collectie met foto's (alleen een beetje te groot)
- Mercedes_Freak
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: supra007 nieuw lid, met vele foto's
wat een prachtige verzameling en dat op je 15... dat is indrukwekkend 

prachtig,respect voor je hele collectie... 

- mercedes fan
hele gafe collectie 

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

dankjewel voor jullie leuke reacties
ben niet te verlegegen om foto's te vragen he, zo als ik al zei heb ik dik 350 modellen nu op foto's gezet, dus als je een model ziet, of beter wilt zien dan roep maar..
ik zal jullie ook maar even op de hooft houden van wat ik verwacht aankomende week/maand
vrijdag:
lambo murcielago 1/18
bmw m3 e92 1/18
waarschijnlijk porsche 911 1/18 (wordt een project)
volgende week (8 juni)
spyer c8 double 12 s 1/43
spyker c8 spyder t 1/43
spyker c8 spyder le mans 2008 #94
spyker c8 spyder le mans 2008 #85
eind juni
skyline gtr r35 1/18
mustang (fast and the furious 4)
ferrari 612 scageletti 1/18
en waarschijnlijk nog 3 calibra modellen, (deze heb ik verkregen met een ombouw, maar die meneer, weet het nog neit zeker, aangezien hij nog niet alle modellen binnen heeft..)
en mijn verlang lijst:
alle f&f 4 miniaturen 1/18
spyker c8 politie, c12 zagato, laviolette 1/43
zo en nu hou ik op, en ga ik wat aan de modellen werken

ben niet te verlegegen om foto's te vragen he, zo als ik al zei heb ik dik 350 modellen nu op foto's gezet, dus als je een model ziet, of beter wilt zien dan roep maar..
ik zal jullie ook maar even op de hooft houden van wat ik verwacht aankomende week/maand
vrijdag:
lambo murcielago 1/18
bmw m3 e92 1/18
waarschijnlijk porsche 911 1/18 (wordt een project)
volgende week (8 juni)
spyer c8 double 12 s 1/43
spyker c8 spyder t 1/43
spyker c8 spyder le mans 2008 #94
spyker c8 spyder le mans 2008 #85
eind juni
skyline gtr r35 1/18
mustang (fast and the furious 4)
ferrari 612 scageletti 1/18
en waarschijnlijk nog 3 calibra modellen, (deze heb ik verkregen met een ombouw, maar die meneer, weet het nog neit zeker, aangezien hij nog niet alle modellen binnen heeft..)
en mijn verlang lijst:
alle f&f 4 miniaturen 1/18
spyker c8 politie, c12 zagato, laviolette 1/43
zo en nu hou ik op, en ga ik wat aan de modellen werken

soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Zeer indrukwekkende verzameling voor jou leeftijd al.
Goed bijbaantje zeker

Goed bijbaantje zeker

Allereerst welkom op het forum.
Wat een collectie heb je al bij elkaar gespaard
Vind vooral die spykers erg mooi, maar waar heb je de 1:18 spyker vandaan?
Greetz Paul
Wat een collectie heb je al bij elkaar gespaard

Vind vooral die spykers erg mooi, maar waar heb je de 1:18 spyker vandaan?
Greetz Paul
alweer bedankt voor jullie reacties,
de spyker 1/18 heb ik nergens vandaan, het is eigen fabrikaat, en hij is nog lang niet af hoor
de spyker 1/18 heb ik nergens vandaan, het is eigen fabrikaat, en hij is nog lang niet af hoor

soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
- Mr. Dj M.
Een prachtige verzameling zie ik hier! Voor mij steken de Calibra ombouwen er bovenuit, erg smaakvol die zilvere raceblokken en een brandweer verzien
Die Tigra TwinTop is inderdaad belachelijk, maar ja klant is koning. Jammer dat hij hem uiteindelijk niet heeft goedgekeurd want hem had je er echt blij mee kunnen maken. Aan de andere kant wel leuk dat je zoiets in je verzameling kan houden.
Owh en wit, dat staat de Wiesmann erg goed
en wat blijft het jammer dat al die Spyker modellen er niet in 1:18 zijn!

Die Tigra TwinTop is inderdaad belachelijk, maar ja klant is koning. Jammer dat hij hem uiteindelijk niet heeft goedgekeurd want hem had je er echt blij mee kunnen maken. Aan de andere kant wel leuk dat je zoiets in je verzameling kan houden.
Owh en wit, dat staat de Wiesmann erg goed

- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Heel stoer hoor al die Spykers.........zoals je weet staat de C8 politie op de planning voor dit jaar bij SparkModels. Can't wait 4 that 1......... 

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
dankjewel voor de reactie, ja daarom maak ik hem ook zelf in 1/18...Mr. Dj M. schreef:Een prachtige verzameling zie ik hier! Voor mij steken de Calibra ombouwen er bovenuit, erg smaakvol die zilvere raceblokken en een brandweer verzien![]()
Owh en wit, dat staat de Wiesmann erg goeden wat blijft het jammer dat al die Spyker modellen er niet in 1:18 zijn!

die man heeft de tigra twinntop wel geaccepteerd, maar hij zij mij later dat er afdrukken van stiekjes in de lak zaten, hij vroeg me of ik daar iets aan kon doen. Het enigste wat ik kon doen was hem overspuiten, maar dat wou hij liever niet meer.. nouja, aan mij ligt het dan niet he

haha, jij bent niet de enigste, ik wou hem zelf al gaan maken, maar ik wacht tot spark hem uitbrengt...TestaRossa schreef:Heel stoer hoor al die Spykers.........zoals je weet staat de C8 politie op de planning voor dit jaar bij SparkModels. Can't wait 4 that 1.........
weet jij trouwens of er al foto's te vinden zijn?
WOW
dat is reeds al een geweldige verzameling.
Zou zeggen gaat zo voort

dat is reeds al een geweldige verzameling.
Zou zeggen gaat zo voort

Idd, zeer indrukwekkend.
De Ferrari's en de F1's kunnen mij het meeste bekoren.
Kun je daar
nog enkele foto's van maken? Heb je nog meer F1-spul of alleen die 3?

nog enkele foto's van maken? Heb je nog meer F1-spul of alleen die 3?
hallo,
bij deze de beloofde foto's van de civic, zoals jullie (tdmf) weten heb ik deze civic met een grote partij schade auto's gekregen, dus er ontbraken nogal wat onderdelen die ik heb moeten vervangen.... zoals dakraam, stuur, en de vooruit heeft een klein krasje
wat ik veranderd heb:
deurgrepen gecleand,
ander velgen,
audioinstalatie achter
interieur geschilderd en gedetailleerd
vleugeldeuren
motor gedetaileerd (led niet op het honde teken op het motorblok, ik moest hier zwart over verven, en ik wou dat honda logo bijschilderen
andere achterbumper, voorbumper, skirts
spoiler weg
zijramen toegvoegd
let er wel op dat bijna al deze modificaties voor de eerste keer zijn gemaakt, ik heb nog nooit vleugeldeuren, anderbumpers, audioinstalatie in een 1/18 gebouwd..
de zwarte is de orginele, de blauwe die ik heb gemaakt,

ook heb ik volgensmij heel erg nieuws, volgensmij heeft mijn zwarte (orginele) civic last van zinkpest op de motorkap...
de lak vertoont namelijk rare vlekken kan iemand mij hier iets meer over vertellen? :blauw:
(zie laatste foto)

bij deze de beloofde foto's van de civic, zoals jullie (tdmf) weten heb ik deze civic met een grote partij schade auto's gekregen, dus er ontbraken nogal wat onderdelen die ik heb moeten vervangen.... zoals dakraam, stuur, en de vooruit heeft een klein krasje
wat ik veranderd heb:
deurgrepen gecleand,
ander velgen,
audioinstalatie achter
interieur geschilderd en gedetailleerd
vleugeldeuren
motor gedetaileerd (led niet op het honde teken op het motorblok, ik moest hier zwart over verven, en ik wou dat honda logo bijschilderen
andere achterbumper, voorbumper, skirts
spoiler weg
zijramen toegvoegd
let er wel op dat bijna al deze modificaties voor de eerste keer zijn gemaakt, ik heb nog nooit vleugeldeuren, anderbumpers, audioinstalatie in een 1/18 gebouwd..
de zwarte is de orginele, de blauwe die ik heb gemaakt,

ook heb ik volgensmij heel erg nieuws, volgensmij heeft mijn zwarte (orginele) civic last van zinkpest op de motorkap...
de lak vertoont namelijk rare vlekken kan iemand mij hier iets meer over vertellen? :blauw:

Re: supra007 civic foto's en een dringende vraag!!!
plaats eens een paar foto's van die jagermeister manta
en die olimpia die je nu ant mollen bent
en nog paar leuke fordjes die je kan laten zien
groet michel
en die olimpia die je nu ant mollen bent
en nog paar leuke fordjes die je kan laten zien
groet michel
all objects in the mirror will be soon
dissapear
dissapear
- Mr. Dj M.
Re: supra007 civic foto's en een dringende vraag!!!
Je Civic is erg gaaf geworden zeg! het is echt niet te zien dat je dit voor het eerst doet
Maar van de zinkpest, ik hoop het niet! alleen kan er niet veel over zeggen want daar is de foto niet goed genoeg geschikt voor. Als er blaasje op komen dan zit het in ieder geval heel fout! je hebt dan in ieder geval nog wel geluk dat het bij een standaar model is en je het nog wel voor een redelijk bedrag kan krijgen. Als mijn Tf'jes het ooit krijgen dan vrees ik dat een "nieuwe" krijgen echt onmogelijk is!

Maar van de zinkpest, ik hoop het niet! alleen kan er niet veel over zeggen want daar is de foto niet goed genoeg geschikt voor. Als er blaasje op komen dan zit het in ieder geval heel fout! je hebt dan in ieder geval nog wel geluk dat het bij een standaar model is en je het nog wel voor een redelijk bedrag kan krijgen. Als mijn Tf'jes het ooit krijgen dan vrees ik dat een "nieuwe" krijgen echt onmogelijk is!