@ Richard: Het ABS project waar ik momenteel aan werk kan over een tweetal weekjes getest worden op ons testvoertuig. Dus de vaart zit er, na wat tegenslagen, weer goed in
@ Rob: op universityracing.nl, fsae.com en formulastudent.com is hierover meer informatie te vinden. Ik heb er helaas nog geen modellen van kunnen vinden

De auto is live te bewonderen op Silverstone, Hockenheim en Varano, maar mocht je doordeweeks 'n keer tijd hebben dan zou je eens naar de TU/e kunnen komen om hem te zien, en anders op een van de testdagen. Vandaag staat hij nog tot 3u in Helmond bij de Automotive Campus
@ 1:18 24/7: Er zit een 600cc Suzuki GSX motorfietsblok in. Dat is het maximale dat is toegestaan. We zitten met een luchtrestrictor van 20mm op de luchtinlaat (reglementen), waardoor het aantal pk's van 120 naar 60 wordt terug gebracht. Echter, met motortuning zitten we al weer dicht tegen de 100pk aan
@ Ferry: de wedstrijden op Silverstone worden verreden op zaterdag 18 en zondag 19 juli 2009. Ik geloof dat de entree gratis is, dus komt allen