Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Top deze set, jammer dat de AA schijnbaar dus niet meer komt (was volgens mij ook aangekondigd toen Mc er mee naar buiten kwam) maar Minichamps heeft deze toch erg netjes gefabriceerd
Parotech schreef:Schitterende 80's modellen
zo'n slantnose (flachbau) zou er ook mooi bij staan
Echt prachtig en vooral die coupé in het rood dan nog wel
En als we dan toch bezig zijn een Speedster... helaas allebei niet zo mooi als de Minichamps-modellen.
Parotech schreef:Schitterende 80's modellen
zo'n slantnose (flachbau) zou er ook mooi bij staan
Echt prachtig en vooral die coupé in het rood dan nog wel
En als we dan toch bezig zijn een Speedster... helaas allebei niet zo mooi als de Minichamps-modellen.
Da's dan ook de grootste reden dat ik ze niet heb .
Ik zal het de komende tijd ook ff rustig aan moeten doen, door de economische crisis heb ik ff geen werk en ' t feit dat ik een andere auto heb gekocht (Ik weet 't, dat staat haaks opelkaar, maar soms lopen dingen zo).
Heel erg gaaf, zou ik zelf ook nog warm voor kunnen lopen.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Echt een prachtig plaatje, die Porsches zo bij elkaar.
Ik zou haast Porsche gaan verzamelen als ik dat zo zie, prachtig
Die grijze doet me weer denken aan de jaren 80 serie Jake and the fatman.
Ik had je Porka's al gesehen aber nog kein kommentâh gelevâhd: Mooie foto's van deze top luchtgekoelde Zuffenhausers. Een super rijtje!! Mooi voor je dat je de collectie compleet hebt!