Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
maa bracer je moet er wel ook rekening mee houden dat een zwarte wagen veel moeilijk op foto te zetten is door de donkere kleur. Maar het zijn leuke wagens die je bij hebt
Bracer schreef::lol: tsjah is die Zuiderse houding he maar serieus bedankt voor het model, hoewel die sealed body is, toch prachtig
tja da's wel speciaal dat er niets open kan,ik heb dat eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt met een model.ik heb nog andere chrono's en van deze kan er altijd wel iets open.
Sinds een uurtje heb ik in mijn kamer een enorme oranje spoiler (dus 1:1) opgesteld staan van een Opel Omega Evo DTM uit 1991 (Jagermeister livery) gereden door ene meneer Oberndorfer. (ipv het beloofde onderdeel van een Alfa Cup) Maar ik vind hem bloedmooi
Nou was mijn vraag, kan iemand mij meer vertellen over de wagen/bestuurder?
[MOD-EDIT] hoort volgens mij in prive collectie thuis en niet in autosport dus verplaatst door motorhead