Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Iedereen bedankt voor de reacties, erg leuk om dit te lezen.
In navolging van de Caddi hearse is er nu ook een Ford model T hearse bij gekomen, nu moetne jullie niet denken dat ik een groot fan ben van lijkenwagens ofzo, maar vind deze oudjes toch wel wat hebben als ik eerlijk ben.
Buiten deze 2 komen er geen Hearse modellen meer bij, kreeg gister al de schuld voor de dood van MJ....
Ik ben met dit model ook zeer tevreden, details zijn weer schitterend om te zien benieuwd wat jullie van dit model vinden.
Zo vandaag weer een peugeot 406 van Onyx binnen gekregen voor de verzameling.
Dit is nummer 6 in mijn verzameling en er zijn in totaal 18 verschillende 406jes te krijgen, alleen jammer dat ze bijna nooit op ebay worden aangeboden, maarja het heet niet voor niks verzamelen he
Ik vinde de foto's zelf wel geslaagd, en ja ik weet dat het geen circuit is maar die heb ik nog niet helaas