bij mij werkt ie niet....tripoux schreef:http://www.demorgen.be/static/FOTO/pe/1 ... 763074.jpg
Straatauto: De 50-er, 60-er, 70-er en (soms) de 80-er jaren
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Re: Straatauto: De 50-er, 60-er, 70-er en (soms) de 80-er jaren
Zo bont als jij maak ik het niet meer
In de jaren 90 heb ik wel F 600,00 neergelegd voor een model. En dan moest ik hem nog bouwen
Nu is € 100 de absolute limiet en dat wordt zelden gehaald 

Tja, dat gaat nergens meer over. Je moet 'm maar willen hebben... 6000 euro vind ik een aardige 1:1.
Mooie Renaults 4, leuke diorama's!
Mooie Renaults 4, leuke diorama's!
Vreemd, bij mij wel. Het is een cartoon, waarbij een psychiater tegen een patiënt in dwangbuis zegt: "Je mag gaan, de wereld is gek geworden".
- buttonfreak
- Contacteer:
Zullen ze wel geblocked hebben hier...
moderator voelt zich aangesprokenbuttonfreak schreef:Zullen ze wel geblocked hebben hier...

Heeft niet met moderator te maken, want ik kan de afbeelding wel zien.
- buttonfreak
- Contacteer:
netwerkbeheerder bij mij op het werk...tripoux schreef:Heeft niet met moderator te maken, want ik kan de afbeelding wel zien.
Om het wel of niet zien af te sluiten een plaatje van een wat edeler straatautootje
De Tomaso Mangusta

1/43 model is van Pilen. Lekker zwaar en robuste kwaliteit

De Tomaso Mangusta

1/43 model is van Pilen. Lekker zwaar en robuste kwaliteit

- buttonfreak
- Contacteer:
Edel zegt ie, en laat een model zien van Pilen

Vind modellen van Pilen erg mooi . Zeker als je de leeftijd in acht neemt 

- buttonfreak
- Contacteer:
Ik maakte maar een geintje.jonnoT schreef:Vind modellen van Pilen erg mooi . Zeker als je de leeftijd in acht neemt
Kijk, nu kan ik ook even meedoen. Ik heb wel geen verzameling meer, maar nog wel een oud Matchboxkoffertje.
Daarin de Mangusta, waarmee ik begin jaren '70 speelde. Meteen maar even een paar fotootjes gemaakt. Het bewuste exemplaar sneuvelde en ik kocht deze weliswaar later terug, maat toch. Als kind vond ik die goudkleurige motor en dito interieur eigenlijk niet kunnen, maar het wagentje liep lekker. En als je het zo ziet is er nog best werk van de motor gemaakt voor zo'n model. Een Corgi Whizzwheels. Die kreeg ik destijds tegelijk met zo'n 'Gijs van Lennep' achtige Porsche (wit), waarvan de achterkant openkon. Misschien heeft Buttonfreak die ook nog wel.

Ik weet niet of Straatauto dit nog een straatauto vindt, maar goed, dat horen we wel als hij terug is uit China.
PS: Jonno, net even je website bekeken. Begint er mooi uit te zien. Hele klus lijkt me.
Om nog even op De Tomaso terug te komen: ik had vroeger een geheel plastic Pantera GTS in gifgroen met zwart in 1:43. Zou dat Norev geweest zijn (kan ik me bijna niet voorstellen). Ook had ik een gele Bitter met openende grote 'vleugeldeur', volgens mij van Politoys of zo. Een vanillegele. Gek hoe die schuiven in het geheugen ineens opengaan door zo'n Tomasootje.
Daarin de Mangusta, waarmee ik begin jaren '70 speelde. Meteen maar even een paar fotootjes gemaakt. Het bewuste exemplaar sneuvelde en ik kocht deze weliswaar later terug, maat toch. Als kind vond ik die goudkleurige motor en dito interieur eigenlijk niet kunnen, maar het wagentje liep lekker. En als je het zo ziet is er nog best werk van de motor gemaakt voor zo'n model. Een Corgi Whizzwheels. Die kreeg ik destijds tegelijk met zo'n 'Gijs van Lennep' achtige Porsche (wit), waarvan de achterkant openkon. Misschien heeft Buttonfreak die ook nog wel.

Ik weet niet of Straatauto dit nog een straatauto vindt, maar goed, dat horen we wel als hij terug is uit China.
PS: Jonno, net even je website bekeken. Begint er mooi uit te zien. Hele klus lijkt me.
Om nog even op De Tomaso terug te komen: ik had vroeger een geheel plastic Pantera GTS in gifgroen met zwart in 1:43. Zou dat Norev geweest zijn (kan ik me bijna niet voorstellen). Ook had ik een gele Bitter met openende grote 'vleugeldeur', volgens mij van Politoys of zo. Een vanillegele. Gek hoe die schuiven in het geheugen ineens opengaan door zo'n Tomasootje.
"Gijs v Lennep achtige Porsche klinkt als een Porsche 917 K "Martini"
De Pantera is inderdaad van Plastik van Norev
De Pantera is inderdaad van Plastik van Norev
Dank je voor je compliment, maar de website waar aan ik aan het bouwen ben is nog niet online. Dat is nog steeds de oude website. De nieuwe site wordt veel groter en komen naast de competie modellen ook de straatauto'stripoux schreef:PS: Jonno, net even je website bekeken. Begint er mooi uit te zien. Hele klus lijkt me.
Even gegoogled, en inderdaad, de Porsche van Whizzwheels.
Was echt een favoriet, maar helaas ten onder gegaan en spoorloos.

Een Carrera 6 denk ik.
Was echt een favoriet, maar helaas ten onder gegaan en spoorloos.

Een Carrera 6 denk ik.