Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Volgend jaar wil ik een aantal nieuwe ideeën die ik en een aantal leden hebben bedacht verder gaan uitwerken.
In het subforum 'Forumbeheer' wil ik er al een aantal voorstellen, waaronder deze.
Catalogus Samen met de 'vrienden van het forum' is besloten om een online catalogus op te gaan zetten. Dit is een beetje het idee hoe het eruit moet gaan zien:
Er wordt door een persoon een modelauto toegevoegd en die vult deze waardesin: *Manufacturer (of the real car) *Model (of the real car) *Year (of the real car) *Manufacturer (of the model) *Scale *Exterior color *Interior color *Notes (ie limited edition, dealer edition, etc....)
Daarna kan aan diverse aspecten cijfers worden gegeven:
Bodywork Should consider the following -overall design -panel gaps -fit and finish -detailing -lights
Paint Should consider the following -quality -decals
Interior Should consider the following -accuracy -detailing
Engine Should consider the following -detail
Wheels and Brakes Should consider the following -detail -size and fit
Als dan iemand anders dat model ook wil reviewen dan hoeft die alleen de cijfers te geven.
Als iemand de catalogus bekijkt dan kan hij op model e.d. zoeken en dan ziet hij gelijk welk gemiddelde cijfer er per onderdeel aan gegeven is.
Laatst gewijzigd door Muiter op zo 20 feb 2005 17:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Goed idee! Je kunt misschien ook dus doen dat als meerdere mensen op hetzelfde model hebben gereviewd, dat je dan dus gemiddelde cijfers krijgt. En dan maak je een top 10 'Best gerateerde modellen' , en een top 10 'Beste fabrikanten' .
Goed plan! D.m.v. een poll het gemiddelde cijfer tellen?
En wie begint er met welke modellen?
En is er wel ruimt voor? Er zijn nogal wat modellen die per jaar uitkomen, alleen nascars al over de 300 per jaar.
Idd je kunt er wel een hoop extra's aan toevoegen maar als de server het niet trekt knalt je site er weer iedere keer uit....van mij mag het forum zo blijven
Leuk idee! Lijkt me wel wat om mijn nieuwe aanwinsten hier doorheen te halen- vooral als het makkelijk wordt om te zoeken naar andermans beoordelingen van een door mij nieuw aan te schaffen model (ik neem aan dat dit de bedoeling is).
Ik denk dat het een heel lange lijst gaat worden(want er komen nogal wat modellen per jaar uit), en indien er nog foto's bijstaan gaat het vele Mb. groot worden, daar al eens aan gedacht?
Frans schreef:Ik denk dat het een heel lange lijst gaat worden(want er komen nogal wat modellen per jaar uit), en indien er nog foto's bijstaan gaat het vele Mb. groot worden, daar al eens aan gedacht?
Frans
Ligt ook aan de grote van de foto's 320 x 240 is leuk om te zien en kost ook niet zoveel ruimte
je kan ook gewoon fabrikant, merk en type intikken in Google... kom je ook al een heel eind..
En zelf met afbeeldingen van 120 x 60 pixels, waarop een auto nog best te herkennen is, zit je al gauw aan 30Mb.. en aan een paar Gb per maand aan datatrafic...
Curbstone Models schreef:pff dat klinkt als een heleboel werk..
je kan ook gewoon fabrikant, merk en type intikken in Google... kom je ook al een heel eind..
En zelf met afbeeldingen van 120 x 60 pixels, waarop een auto nog best te herkennen is, zit je al gauw aan 30Mb.. en aan een paar Gb per maand aan datatrafic...
Op mijn website staan nu zo ongeveerd 350 foto's, en totaal heb ik nu 56Mb on-line staan!
wvniersen schreef:kun je dat dan doen met een link naar een ander forum.....en niet op dit forum aub...word het erg groot en onoverzichtelijk van.....
zoals het nu is vind ik het prima...van mij hoeft er niets bij en niets af....gewoon zo laten...
groet Winno
Precies, met deze gedachte loop ik ook al een tijd rond, je kan we van alles en nog wat op het forum zetten, maar zals het nu draait, draait het toch lekker straks ligt het hier on de haverklap op zijn kont omdat er ergens weer een foutmelding in zit waar je dan veel en veel langer aan het zoeken bent waar de fout zit.