In welke auto rijden we zelf
Re: In welke auto rijden we zelf
Prachtige Sportback! Mooie velgen, dito interieur... gelukkig ook dakrails, zonder is geen gezicht.
- Tom_Aston-Martin
Die A3 is een mooie wagen zeker met 't S-line pakket
. Audi maakt de laatste paar jaar mooie wagens en je ziet ze ook heel veel, maar waarom altijd dat zwart?(zal wel dat Audi niveau wezen
) 90% van de nieuwe auto's is volgens mij zwart. Ik zag laatst een witte A3 S-line die vond ik mooier. (blijft gelukkig een kwestie ven smaak.
)

Tot wit weer uit de mode is, dan gruwen we er collectief van en wil geen dealer 'm meer inruilen. Mee eens, er rijden teveel zilveren, grijze en zwarte auto's...
- Den_Bruyne
- Tom_Aston-Martin
Leuke kart voor de openbare weg!
Leuk autootje die Smart! Ik zal ook maar even wat foto's plaatsen van de auto van mijn ouders, als dat hier ook ag.
Het is een Citroën C5 2.0i 16V Ligne Prestige. We rijden op LPG G3. Hij is uit 2002, en heeft nu ongeveer 189.000 km gelopen.
Opties: Parkeersensoren, lichtsensor, regensensor, ingebouwde telefoon, afneembare trekhaak, CD-wisselaar.

Het is een Citroën C5 2.0i 16V Ligne Prestige. We rijden op LPG G3. Hij is uit 2002, en heeft nu ongeveer 189.000 km gelopen.
Opties: Parkeersensoren, lichtsensor, regensensor, ingebouwde telefoon, afneembare trekhaak, CD-wisselaar.

- DerPolizist
Leuke smart. Die lambodeuren zijn wel heel stoer
. Van de C5 wordt ik niet heel erg opgewonden maar 't zijn wel lekkere comfortabele reisauto's,

nou ja de helft van de forumgebruikers hier weet inmiddels wel in wat voor auto's mijn ouders zich verplaatsen, maar toch.
mijn vader heeft momenteel een Opel Omega B Caravan Diamond Edition (4 cillinder, 1995cc motorinhoud) met onder andere:
Nephout-decoratie
Elektrische ramen
Elektrische spiegels
Elektrische stoelen
Airconditioning
Radio-CD
Buitentemperatuurmeter
Cruise Control
Climat Control
Boordcomputer
...
ik kan op dit moment geen foto's maken (komen waarschijnlijk nog) maar hier al een voorproefje van google:

en mijn moeder rijdt Peugeot (je voelt je lekkerder in een Peugeot) en wel een 306 5-deurs XR Edition (4 cillinder, 1995cc motorinhoud) met volgende opties:
Radio-CD
Elektrische ramen
...
en alweer wat foto's van google:

moet je je zus ook doen, als zij een auto heeft? nou ja, zo niet dan haal ik 'm eraf.
een Renault Clio 2.1 weetikveel-uitvoering uit 2001, met elektrische ramen en nog wat dingetjes.

zo, nu heb ik genoeg gezegd hoop ik toch.
mijn vader heeft momenteel een Opel Omega B Caravan Diamond Edition (4 cillinder, 1995cc motorinhoud) met onder andere:
Nephout-decoratie
Elektrische ramen
Elektrische spiegels
Elektrische stoelen
Airconditioning
Radio-CD
Buitentemperatuurmeter
Cruise Control
Climat Control
Boordcomputer
...
ik kan op dit moment geen foto's maken (komen waarschijnlijk nog) maar hier al een voorproefje van google:

en mijn moeder rijdt Peugeot (je voelt je lekkerder in een Peugeot) en wel een 306 5-deurs XR Edition (4 cillinder, 1995cc motorinhoud) met volgende opties:
Radio-CD
Elektrische ramen
...
en alweer wat foto's van google:

moet je je zus ook doen, als zij een auto heeft? nou ja, zo niet dan haal ik 'm eraf.
een Renault Clio 2.1 weetikveel-uitvoering uit 2001, met elektrische ramen en nog wat dingetjes.

zo, nu heb ik genoeg gezegd hoop ik toch.
COMING SOON Anson Mercedes-Benz C-klasse Elegance sedan (1:18)
Weer geen auto, maar wel een vervoersmiddel met moter
Heb deze tomos S25 helemaal opgeknapt, alles is uit elkaar geweest. (nog niet helemaal klaar hoor
Er zijn veel nieuwe onderdelen op gekomen en hij is opnieuw gespoten.
Misschien kennen veel mensen hem nog van vroeger (BJ 1985).
Before:

After

Neos is trouwens helemaal klaar
Dit topic hoeft niet weer " Op welke scooter rijden we zelf" genoemd te worden hoor

Heb deze tomos S25 helemaal opgeknapt, alles is uit elkaar geweest. (nog niet helemaal klaar hoor

Er zijn veel nieuwe onderdelen op gekomen en hij is opnieuw gespoten.
Misschien kennen veel mensen hem nog van vroeger (BJ 1985).
Before:

After

Neos is trouwens helemaal klaar

Dit topic hoeft niet weer " Op welke scooter rijden we zelf" genoemd te worden hoor

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Strakke Tomos hoor. Die toeter doet het hem