Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
hey jongens,ik ben net terug van een korte vakantie uit duidsland vorige week en omdat ik en mijn vrouw zaterdag jongsleden 11 jaar gehuwd waren ,en de kinderen op zeekamp zijn hebben we onszelf eens verwent met 3 dagen indoorskieen in snowworld te landgraaf,natuurlijk zijn we ook wezen shoppen,en dit heb ik van mijn vrouwtje allemaal gekregen als cadeau enjoy...
de kleine had ik al nu de grote erbij
Hotwheels rules! Getuige de Plymouth en de ruige Mustang! Ook de Zeppelin is erg cool Tof dat jullie samen een uitje hadden! Gefeliciteerd met het feit van de 11 jaar saam! Leuke aanwinsten hoor Welkom terug
Gefeliciteerd met het 11 jarige huwelijk Bij de eerste 2 bolides dacht ik: "huh, geen Cars?? Hoe kan dat??" Maar dat maak je gelukkig weer helemaal goed in de daaropvolgende foto's