Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooi hoor, deze combinaties van kleuren. De Murcie en de Enzo zijn een plaat samen Ook de broers saam zijn prachtig (de Lamborghini's én de Porka's welteverstaan). Een zoewarte 959 is er een die ik maar op mijn wishlist plaats..
Gisteren was dan eindelijk de post weer gearriveerd met 2 nieuwe aanwinsten. De XK wilde ik al een tijdje hebben, maar toen R uitvoering kwam toch maar besloten daarop te wachten. Hopleijk gebeurd dit met de Aston Martin V12 Vantage ook. Ik heb al foto's in het lichtblauw gezien en die ziet er super uit. weet iemand toevallig of autoart nog met dit model op de markt komt?
Enjoy the pics!
Laatst gewijzigd door Paul M op do 06 aug 2009 21:05, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik ben voor de schone wagen met vaste regenbeschermer boven de bestuurder!!! wat overigens niet wil zeggen dat ik de cabrio niet een netjes uitgevoerde wagen vind.
strakke update
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!