[Maurice'collection] Nog meer CMC Corsica
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Re: HOUTEN UPDATE: Autoart Mercedes SL600 1/18
Ik blijf dit toch wel een zeer gave Mercedes vinden, wat een mooi modelletje, klasse aanwinst! 

weer een mooi model erbij.
kobos.

kobos.

Superdikke SL, mooi werk van AA.
Jammer dat ik (alweer) niet in Houten kon zijn, moet er echt eens komen. 

net model
greetz Richard

greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Jaja menneke. Wat een zilverpijl is het toch hè?? Mooi hoor. Dit is de laatste van deze generatie niet? Denk het te zien aan het dash en de achterlichten. Zwölf cilidri, six litri.. Dat is geen auto om op het gaspedaal te gaan staan want dan plak je alweer tegen je voorligger aan.. Aaien is het devies!
Mooie aanwinst Maurice
Wolf.

Wolf.
- mercedes fan
dit is inderdaad de laatste generatie jahAutoWolf schreef:Jaja menneke. Wat een zilverpijl is het toch hè?? Mooi hoor. Dit is de laatste van deze generatie niet? Denk het te zien aan het dash en de achterlichten. Zwölf cilidri, six litri.. Dat is geen auto om op het gaspedaal te gaan staan want dan plak je alweer tegen je voorligger aan.. Aaien is het devies!Mooie aanwinst Maurice
![]()
Wolf.

dit model (R129) is in productie geweest tot 2001 en vind hem zelf mooier dan de huidge SL

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

enorm indrukwekkend model.. 
diezelfde SL (natuurlijk niet van AutoArt) was mijn allereerste modelauto, en ik kreeg 'm toen ik een jaar of 5, 6 was van mijn tante. dat weet ik nog heel goed, en roept dus wel wat gevoelens op.. moet ik toch maar eens achteraan gaan, achter deze auto. prachtig gewoon.

diezelfde SL (natuurlijk niet van AutoArt) was mijn allereerste modelauto, en ik kreeg 'm toen ik een jaar of 5, 6 was van mijn tante. dat weet ik nog heel goed, en roept dus wel wat gevoelens op.. moet ik toch maar eens achteraan gaan, achter deze auto. prachtig gewoon.

COMING SOON Anson Mercedes-Benz C-klasse Elegance sedan (1:18)
- mercedes fan
omdat de CMC M-029 (300 SL le mans) begon te bobbelen onder de decals, is hij vertrokken, ik heb vanaf dat moment me weer serieus bezig gehouden met de speurtocht naar de W196R streamline body met startnummer 18, deze zocht ik ovrigens al 8 maanden, affain heb hem gevonden met alle papieren en de doos erbij, hier is hij dan een model naar mijn hart, de
Mercedes Benz W196R streamliner #18

lucht inlaten kunnen open/dicht worden gedaan door dit pinnetje naar voren of naar achteren te schuiven

ook is de gehele carroserie eraf te schroeven, hier volgen later foto's van

Mercedes Benz W196R streamliner #18

lucht inlaten kunnen open/dicht worden gedaan door dit pinnetje naar voren of naar achteren te schuiven

ook is de gehele carroserie eraf te schroeven, hier volgen later foto's van

Laatst gewijzigd door mercedes fan op do 30 jul 2009 19:13, 2 keer totaal gewijzigd.
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

Re: CMC Mercedes W196R Streamliner #18

Mooie aanwinst knaap(je)

- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Fantastisch model
, wat een details zitten erop! Deze ga ik denk ik ook maar toevoegen aan mijn collectie
.

- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
Zo hee Maurice,
Wat een super update zeg
Heel mooi Fangio model.
Er is wel wat te doen aan lostlatende decals, kijk eens de sites van onze adverteerders, zij kunnen je zeker helpen, met het behouden van deze decals, op dit bijzondere model
Ron

Wat een super update zeg

Heel mooi Fangio model.
Er is wel wat te doen aan lostlatende decals, kijk eens de sites van onze adverteerders, zij kunnen je zeker helpen, met het behouden van deze decals, op dit bijzondere model

Ron

Schitterend model
Wil graag foto's zien zonder ze carosserie

Wil graag foto's zien zonder ze carosserie

Het is niet mijn stijl maar ik vind hem wel ontzettend mooi gemaakt.

@ Ron, het model met bobbelende decals is al weg hoor, dat was die 300 SL. En niet dit model

Bart

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1