AUTOart 1:18 straat discussie topic
Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic
Euh, ja..Goed lezen is het halve werk zeggen ze wel eens.. Scuza.
- Lexusfreak
Weet iemand al of Aa de Lexus IS-F gaat maken?
Pfff, mail ik naar AA met de vraag of ze de Diablo SE, Jota, '99 VT en SV (Roadster), SVR of GT zullen maken, antwoorden ze na enkele maanden dat ze, 'after upgrading', 'some models' zullen maken.
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Lexus heeft de huidige lijn van Lexussen ( IS/RX/LS) nog niet aangekondigd. Ik vrees dus van niet.Lexusfreak schreef:Weet iemand al of Aa de Lexus IS-F gaat maken?
Ik kreeg een zelfde soort antwoord. Dat ze zich in de nabije toekomst richten op moderne modellen en in de verdere toekomst the whole range willen doen. Weet je dus ook niets.simpen schreef:Pfff, mail ik naar AA met de vraag of ze de Diablo SE, Jota, '99 VT en SV (Roadster), SVR of GT zullen maken, antwoorden ze na enkele maanden dat ze, 'after upgrading', 'some models' zullen maken.
- Parotech
- Contacteer:
Met deze maken ze me wel benieuwdimpression@andere AA topic schreef:Cizeta Moroder V16T (No plan yet)
BMW M1 Street (ditto)
DeTomaso Pantera GT5 (ditto)
Approximate dates of releasing of these:
Porsche 911 Turbo '75: sometime in 2010
Porsche 911 (964 series): early 2010
Porsche 944: late 2009
impression schreef:Lamborghini Countach 25th anniversary: sometime in 2010
Mvg, Laurent
- Lexusfreak
rsh_scuderia schreef:Lexus heeft de huidige lijn van Lexussen ( IS/RX/LS) nog niet aangekondigd. Ik vrees dus van niet.Lexusfreak schreef:Weet iemand al of Aa de Lexus IS-F gaat maken?
De is350 is er al, voor de facelift...
- Mr. Dj M.
First pics, hahhhhhhhh
Die foto's van die C AMG zijn al eens eerder getoond ,
het zijn dus echt de eerste foto's.
Die AMG ziet er superdik uit .
het zijn dus echt de eerste foto's.
Die AMG ziet er superdik uit .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
De foto's van de voor en achterkant waren al bekend inderdaad, maar van 't interieur, de motor en de zijkant zijn nieuw. In ieder geval mooi dat ze d'r snel mee komen, hopelijk ook meteen in 't zwart .
De prijzen van Autoart rijzen wel de pan uit zeg. Die geloven niet dat er een crisis is met € 105 vragen voor een Volvo 850. Leuk model hoor, maar voor dat geld verwacht ik heel wat meer detaillering à la CMC etc. Vorig jaar kocht ik een Autoart Mazda 787b voor net zoveel en die is heel wat gedetailleerder, lees CMC/Exoto niveau.
Of stel ik me aan en zijn dit normale prijzen?
-
- Moderator
Lijkt wel een Amerikaans forum hierrpi schreef:De prijzen van Autoart rijzen wel de pan uit zeg. Die geloven niet dat er een crisis is met € 105 vragen voor een Volvo 850. Leuk model hoor, maar voor dat geld verwacht ik heel wat meer detaillering à la CMC etc. Vorig jaar kocht ik een Autoart Mazda 787b voor net zoveel en die is heel wat gedetailleerder, lees CMC/Exoto niveau.
Autoart schroeft de prijzen lekker op. Net zoals Kyosho dat doet en HW Elite ook stiekem.
30 euro meer teov van voorgaande jaren, wat dus al snel een prijsstijging van 20 tot 30 procent betekend.
Ik zelf wordt er kieskeuriger door.
het is wat de gek geeft deze week een kyosho gekocht met verzenden en al €51
gr rob
gr rob
Welke is dat dan? Ik kom eigenlijk nooit op VS fora...rsh_scuderia schreef:Lijkt wel een Amerikaans forum hier
Ik wordt er ook kieskeuriger van inderdaad, zoek het dan maar in andere merken die meer kwaliteit bieden voor die prijzen. Of zoals Borbase laat zien, de koopjes opzoeken.
Hoewel ik het wel heel jammer vind.
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Vind 't eerlijk gezegd nog wel meevallen, €100,- is iets meer dan de helft van wat een gemiddelde Exoto/CMC kost en qua detaillering levert Autoart behoorlijk goed werk. Steeds meer modellen hebben echte leren stoelen, mooie scharnieren, gestoffeerde interieurs, etc. Enige kritiek die ik zou kunnen leveren is dat de motoren wel wat beter mogen.
Overigens denk ik dat detaillering à la CMC/Exoto ook moeilijk wordt op moderne wagens. Volgens mij kiezen CMC/Exoto over het algemeen niet voor niks voor oudere racers .
Overigens denk ik dat detaillering à la CMC/Exoto ook moeilijk wordt op moderne wagens. Volgens mij kiezen CMC/Exoto over het algemeen niet voor niks voor oudere racers .