Als je de prijs in het achterhoofd houdt is het natuurlijk nog altijd een mooi model, maar omdat hun Reventon zo knap gedaan was had ik te hoge verwachtingen denk ik, deze Estoque is wel beter dan de 1/18 Concept S natuurlijk.
De buitenkant valt nog wel mee vind ik eerlijk gezegd, het feit dat het kofferdeksel slecht aansluit neem ik er bij (heb het ondertussen goed gezet met een beetje veel kracht erop uit te oefenen ... doe hem dus niet meer open nu

)
Maar vooral het interieur valt tegen, de kleuren kloppen niet met de echte wagen, die had ook een schermpje tussen de voorstoelen staan, toch een mooi detail wat vergeten is hier. De zetels zijn glanzend wit bij de Mondo wagen ... wit leder heeft een zijdeglans hé, maar dat zou ik zelf nog wel kunnen bijwerken allemaal, dus eigenlijk mag ik daar niet over zeuren.
Bottom line : voor zijn prijs zeker geen slecht model, en ik ben er echt wel tevreden over ... ik verwachtte gewoon te veel moet ik toegeven.
Binnenkort trouwens nog een mooie update :
mijn schoonbroer heeft me daarstraks gebeld dat hij een 1/18 Reventon MR gevonden had voor een belachelijk lage prijs, en ik mag hem overnemen !