De binnenkant van een AA!
De binnenkant van een AA!
Dit krijg je te zien wanneer je een Autoart wagen uit elkaar haalt. Een groot deel plastic, en op de bodemplaat wat gewichtjes om de boel zwaarder te maken....

- ///M Power
In de 1:43 modellen van AA zit dit toch niet???
Ik heb een stel van die Mercedes DTM's in 1:43, en daar zitten geen gewichten in... In de DTM's van Schuco dacht ik eerst ook dat er iets in zat... Maar wat bleek... de body was van metaal!
Wist ik eerst dus ook niet, dacht dat het gewoon plastic was...
Wat betreft 'sealed bodies' in 1:18, nee dank je... Bij 1:43 vind ik het niet zo erg...
Ik heb een stel van die Mercedes DTM's in 1:43, en daar zitten geen gewichten in... In de DTM's van Schuco dacht ik eerst ook dat er iets in zat... Maar wat bleek... de body was van metaal!
Wist ik eerst dus ook niet, dacht dat het gewoon plastic was...
Wat betreft 'sealed bodies' in 1:18, nee dank je... Bij 1:43 vind ik het niet zo erg...
Laatst gewijzigd door Opel-DTM op wo 05 jan 2005 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou ik heb de mijne maar eens opengemaakt om het met eigen ogen te aanschouwen. Het scheelt aanzienlijk in gewicht. Ik heb hem vergeleken met de Lamborghini Murcielago (ook AA).
Overigens zijn deze 'sealed' modellen een stuk makkelijker in elkaar te zetten dan andere modellen. Stuurtje beweegt niet mee en zit dus niet aan de as tussen de wielen, somige delen zijn gelijmd (bv. de uitlaat). Dus dit model moet idd een stuk makkelijker te produceren zijn zoals ze wilden.
Dit merk ik dus alleen niet duidelijk in de prijs. En nu vind ik die gewichten... zinloos en ook niet bijdragend aan die lagere prijs. En dat mogen ze me bij AA dan ook even uitleggen. Ik heb net een mailtje gestuurd en ben benieuwd wat ze zeggen. Als ze er al een reactie op geven....
Zelfde geldt trouwens ook voor de Bentley Speed 8.
Overigens zijn deze 'sealed' modellen een stuk makkelijker in elkaar te zetten dan andere modellen. Stuurtje beweegt niet mee en zit dus niet aan de as tussen de wielen, somige delen zijn gelijmd (bv. de uitlaat). Dus dit model moet idd een stuk makkelijker te produceren zijn zoals ze wilden.
Dit merk ik dus alleen niet duidelijk in de prijs. En nu vind ik die gewichten... zinloos en ook niet bijdragend aan die lagere prijs. En dat mogen ze me bij AA dan ook even uitleggen. Ik heb net een mailtje gestuurd en ben benieuwd wat ze zeggen. Als ze er al een reactie op geven....
Zelfde geldt trouwens ook voor de Bentley Speed 8.
Laatst gewijzigd door St. Paul op wo 05 jan 2005 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe zit dat bij andere merken dan???
Het is me niet opgevallen bij Revell of Maisto...
De Astra DTM 1:18 krijg ik niet open...
Wel intressant om te weten welke merken dit nog meer doen...
En/of ze dat bij alle modellen doen... Dus doet AA dat bij alle 1:18's?
Misschien kan iedereen even kijken in zijn of haar model, en daar even melding van doen!
Het is me niet opgevallen bij Revell of Maisto...
De Astra DTM 1:18 krijg ik niet open...
Wel intressant om te weten welke merken dit nog meer doen...
En/of ze dat bij alle modellen doen... Dus doet AA dat bij alle 1:18's?
Misschien kan iedereen even kijken in zijn of haar model, en daar even melding van doen!