supra007 collectie met foto's (alleen een beetje te groot)
Re: update super diorama en 3 nieuwe modellen.. laatste pagina
Schitterend uitgevoerd ook hier. Misschien zou het water wat dieper mogen zijn, het spat wel heel erg op voor het kleine plasje.
Zit er nu iets op water lijkends in, zoals epoxyhars of iets dergelijks?
Hier een voorbeeldje wat ik bedoel, misschien heb je dit al gedaan, maar ik zie het op de foto's niet zo goed.
Hier een voorbeeldje wat ik bedoel, misschien heb je dit al gedaan, maar ik zie het op de foto's niet zo goed.
Re: update super diorama en 3 nieuwe modellen.. laatste pagina
dank voor jullie reacties
ik had er eerst een laagje van een halve cm in gedaan, maar tijdens het opdrogen krimpte het nu is het een mm of 2 minder..
ik zal je raad in iedergeval meenemen bij een volgend diorama, aangezien deze waarschijnlijk toch de verkoop in gaat. Als de kamer op de zolder af is, maak ik voor mezelf een grotere, zodat er ook meer wateropervlak is.
in iedergeval erg bedankt voor de tip

ja dat zit er inderdaad op/in. Tijdens het schilderen heb ik al expres wat diepte gecrieerd door bruin, en donkerbruin te gebruiken. aangezien het moeilijker word, als je een grotere hoeveelheid aanbregt. Dan zou je er een kistje rond moeten maken, zodat het niet wegloopt. Dit vond ik echter niet zo mooi. mischien plonst hij iets teveel, maar ik wou het realistisch houden, door het op het begin van het riveertje niet zo diep te maken. ander zou je meteen een groot hoogte verschil hebben.rpi schreef:Schitterend uitgevoerd ook hier. Misschien zou het water wat dieper mogen zijn, het spat wel heel erg op voor het kleine plasje.
ik had er eerst een laagje van een halve cm in gedaan, maar tijdens het opdrogen krimpte het nu is het een mm of 2 minder..
ik zal je raad in iedergeval meenemen bij een volgend diorama, aangezien deze waarschijnlijk toch de verkoop in gaat. Als de kamer op de zolder af is, maak ik voor mezelf een grotere, zodat er ook meer wateropervlak is.
in iedergeval erg bedankt voor de tip

soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Re: update super gedetaileerde ferrari f40 kijk mijn ombouwtopic
zoals de titel zegt heb ik
er een nieuw model bij:
een ferrari f40.
het is een ombouw, dus vandaar heb ik de foto's in mijn ombouw topic staan.
mocht er interesse zijn dan kun je in mijn ombouwtopic kijken
er een nieuw model bij:
een ferrari f40.
het is een ombouw, dus vandaar heb ik de foto's in mijn ombouw topic staan.
mocht er interesse zijn dan kun je in mijn ombouwtopic kijken

soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
wat een mooi diorama, respect
Ik vind de witte Focus ook wel vet, heb je die zelf overgespoten?

- Mr. Dj M.
Het aanbrengen van zwarte raamrubbers alleen, zou al een boel doen, maar ik zie dat je nog veel meer hebt gedaan. Het ziet er weer top uit
(ook met de Civic, lekker bezig)

Wat een verschil tussen beide, zo kan zo'n Bburago weer even mee

Wat een verschil tussen beide, zo kan zo'n Bburago weer even mee

bedankt voor je reactie 

Laatst gewijzigd door supra007 op vr 04 sep 2009 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
jongens ik wil vandaag mede delen en jullie laten meeleven
met mijn allllllllllermooiste aanwinst. vanaf het begin dat hij uitkwam wou ik deze machtige machine al hebben, maar met een prijskaartje van 80 euro, verklaarden mijn ouders mij voor gek. Nu enkele jaren later is er weer een herproductie van dit model geweest in een nog betere kleurstelling wit-blauw. Vanvond arriveert mijn allemooiste model...
rara wat is het?
ps, ik het trouwens de renault megane cabrio afgemaakt (foto's volgen morgen samen met de .......)
met mijn allllllllllermooiste aanwinst. vanaf het begin dat hij uitkwam wou ik deze machtige machine al hebben, maar met een prijskaartje van 80 euro, verklaarden mijn ouders mij voor gek. Nu enkele jaren later is er weer een herproductie van dit model geweest in een nog betere kleurstelling wit-blauw. Vanvond arriveert mijn allemooiste model...
rara wat is het?
ps, ik het trouwens de renault megane cabrio afgemaakt (foto's volgen morgen samen met de .......)
Re: update mijn ideaale (en voor vele andere) miniatuurauto...
jij weet een mens wel nieuwsgierig te maken zeg, Blauw en wit ???? nog een klein tipje van de sluier graag,
Shelby Mustang?
BMW M1 Denim?
Nissan Skyline Calsonic?
Red Bull Aston Martin?
Shelby Cobra?
911 GT3 RS?

BMW M1 Denim?
Nissan Skyline Calsonic?
Red Bull Aston Martin?
Shelby Cobra?
911 GT3 RS?

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:

- mercedes fan
opgefokte polo GTI 

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

- Montezemolo
- Contacteer:
Veyron
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
AA veyron wrs ja, wit-blauw, + herproductie en 80€ kloppen.
kijk exit en montezemolo gaan door voor de wasmachine
een aantal dagen geleden heb ik de megane coupe afgemaakt. ik moet zeggen dat het niet mijn mooiste model ooit is, maar ik vind hem wel super gelukt.

gisteravond is mijn allermooiste, gaafste, gedetaileerste (en duurste :duh: ) model binnen gekomen.
al vanaf het begin dat hij uitkwam van autoart wou ik het volgende model hebben, echter was ik nog te jong om zo een duur model te kopen (vonden mijn ouders). nu dat de nieuwe kleurstelling uit is wou ik hem meteen hebben. En hier staat hij dan eindelijk dan

een aantal dagen geleden heb ik de megane coupe afgemaakt. ik moet zeggen dat het niet mijn mooiste model ooit is, maar ik vind hem wel super gelukt.

gisteravond is mijn allermooiste, gaafste, gedetaileerste (en duurste :duh: ) model binnen gekomen.
al vanaf het begin dat hij uitkwam van autoart wou ik het volgende model hebben, echter was ik nog te jong om zo een duur model te kopen (vonden mijn ouders). nu dat de nieuwe kleurstelling uit is wou ik hem meteen hebben. En hier staat hij dan eindelijk dan

Leuke Veyron, maar... NIET ZEUREN OVER DIE MÉGANE!!!! Je lijkt Chip Foose wel, zwaar vette omboouw