Powersprint Update 04-09: F458 Hankook (pag. 97)
Re: Powersprint Update 06-08: 4x JB + 1 of 100 1/18(pag. 63)
Arno,
Eindelijk is ie er dan! En wow, wat zien die fotos er mooi uit hoor!!!!
Ik blijf er best trots op omdat het nog steeds het enige echte Nederlandse Viper AutoArt model is dat er ooit is gemaakt.
Iedere sponsor heb ik opgezocht en in 101 stappen het decalvel voor de modelbouwer verbeterd...... Doet me goed om te zien dat zelfs de kleinste details zoals bij Meeus op de splitter aan de zijkant er gewoon op staan!
Waarschijnlijk blijft het voorlopig bij deze ene, of men zou zich eens in die ETEC Viper moeten gaan verdiepen.
Ik zal nog eens mailen met de mannen daarzo!
Hoe heeft het model zich in de jaren gehouden? Alle decals nog strak erop?
Groet
Arjen
Eindelijk is ie er dan! En wow, wat zien die fotos er mooi uit hoor!!!!
Ik blijf er best trots op omdat het nog steeds het enige echte Nederlandse Viper AutoArt model is dat er ooit is gemaakt.
Iedere sponsor heb ik opgezocht en in 101 stappen het decalvel voor de modelbouwer verbeterd...... Doet me goed om te zien dat zelfs de kleinste details zoals bij Meeus op de splitter aan de zijkant er gewoon op staan!
Waarschijnlijk blijft het voorlopig bij deze ene, of men zou zich eens in die ETEC Viper moeten gaan verdiepen.
Ik zal nog eens mailen met de mannen daarzo!
Hoe heeft het model zich in de jaren gehouden? Alle decals nog strak erop?
Groet
Arjen
Prachtige aanwinst! Dikke bak.
Greetz Jacco
PAUDI MODEL
PAUDI MODEL
Die viper is helemaal....
Ik heb die enkele jaren geleden nog zien rijden in een belcar race. Denk dat het in 2006 of 2007 was
In ieder geval een prachtaanwinst!

In ieder geval een prachtaanwinst!
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.

Dat heb ik altijd al een mooie wagen gevonden.
Ook dikwijls zien rijden in Zolder en Spa.
Uit welke race of jaar komt deze versie precies?
Dan kan ik is zoeken of ik er foto's van heb.

- Powersprint
- Schaal: 1:18
@ Arjen: Dat zal inderdaad een hels karwei zijn geweest, maar wat is het zeker de moeite waard!! Echt super om al deze details op een 1/18 terug te vinden. En inderdaad nog mooier dat dit een Nederlandse livery betreft.
De decals hebben het nog perfect gehouden, nog geen slijtage te zien. Hij staat nu mooi in een vitrinebak uit de zon, dus dit zal de decals zeker goed doen
@ the_stig: Ik geloof dat dit de raceversie uit 2006 is, als ik het certificaat mag geloven
Als het goed is moet ik er ook nog ergens foto's van hebben, maar ik zou even niet weten waar
@ de rest: bedankt voor alle reacties! En nu gaat deze jongen z'n bed opzoeken, want een vakantie op Kreta (inclusief de 18km lange Samariakloof
) is verrekte vermoeiend
Gr's Arno
De decals hebben het nog perfect gehouden, nog geen slijtage te zien. Hij staat nu mooi in een vitrinebak uit de zon, dus dit zal de decals zeker goed doen

@ the_stig: Ik geloof dat dit de raceversie uit 2006 is, als ik het certificaat mag geloven

@ de rest: bedankt voor alle reacties! En nu gaat deze jongen z'n bed opzoeken, want een vakantie op Kreta (inclusief de 18km lange Samariakloof

Gr's Arno
-
- Moderator

Was je vriendin mee

Het model is inderdaad de versie zoals deze tijdens de Dutch Supercar Challenge van 2006 zijn rondes heeft gereden.
De sponsors komen grotendeels overeen met de versie die de laatste races reed. Doordat het model in samenwerking met het team tot stand kwam bevat het model net iets meer sponsors dan er tegelijkertijd op de auto hebben gestaan (als ik me niet vergis).
T was altijd de bedoeling dat model aan deze sponsors zou worden geschonken, door leveringsproblemen is dit echter nooit helemaal gelukt.
Het eindplaatje is schitterend geworden!
Aangezien AutoArt op t moment even stilligt met t maken van Vipers blijft ie des te bijzonderder!
De sponsors komen grotendeels overeen met de versie die de laatste races reed. Doordat het model in samenwerking met het team tot stand kwam bevat het model net iets meer sponsors dan er tegelijkertijd op de auto hebben gestaan (als ik me niet vergis).
T was altijd de bedoeling dat model aan deze sponsors zou worden geschonken, door leveringsproblemen is dit echter nooit helemaal gelukt.
Het eindplaatje is schitterend geworden!
Aangezien AutoArt op t moment even stilligt met t maken van Vipers blijft ie des te bijzonderder!
- Powersprint
Het was toen inderdaad wel even crisis, maar dat maakte het dorpje dat op het laatst van de kloof lag meer dan goed met heerlijke 0,5L pullen Mythos bierrsh_scuderia schreef:Arno die zich fysiek inspant op een plek die niet direct aan een biertap zit...
Was je vriendin mee

@ Arjen: bedankt voor al deze info! Het is een super model en ik ben blij dat ik deze nog heb kunnen bemachtigen. Is het trouwens niet de versie van de Belcar 24H van Zolder waarop deze gebaseerd is? Dit vanwege het nummer. Hopelijk brengen ze nog eens wat meer race Vipers uit, en dan is de Daikin versie ook meer dan welkom

De laatste dingetjes dan voordat ik je hele topic kaap 
Das wel weer een goeie, t is alweer even geleden..... Ik zal zo eens even achter de grote pc duiken. Daar moeten nog wel wat plaatjes en meer info te vinden zijn.
Op mijn Certificaat (en dus ook op de jouwe) staat Belcar Championship 2006.
Het vlammetje MMR (onderhoud en reparatie) is een van de laatste toevoegingen geweest.
Mooist vind ik nog altijd de sponsor "Autoschade Nafzger, de blotsekeuning van Mestreech" die heeft me veel moeite gekost om te vinden van alle fotos.
Ik kreeg de inspiratie toen ik bij de Zolder Superprix was in 2005. Toen reed het team nog in het DSC.

Voorlopig komen er ff geen nieuwe Vipers meer uit. Vanwege de crisis is het aantal modellen op t moment gelimiteerd (qua merken enzo)
Hopelijk ooit weer.....

Das wel weer een goeie, t is alweer even geleden..... Ik zal zo eens even achter de grote pc duiken. Daar moeten nog wel wat plaatjes en meer info te vinden zijn.
Op mijn Certificaat (en dus ook op de jouwe) staat Belcar Championship 2006.
Het vlammetje MMR (onderhoud en reparatie) is een van de laatste toevoegingen geweest.
Mooist vind ik nog altijd de sponsor "Autoschade Nafzger, de blotsekeuning van Mestreech" die heeft me veel moeite gekost om te vinden van alle fotos.
Ik kreeg de inspiratie toen ik bij de Zolder Superprix was in 2005. Toen reed het team nog in het DSC.

Voorlopig komen er ff geen nieuwe Vipers meer uit. Vanwege de crisis is het aantal modellen op t moment gelimiteerd (qua merken enzo)
Hopelijk ooit weer.....
- Jaap
- Contacteer:
wat een mooie die Viper, ik heb de Plain Body, maar deze is ook heel mooi
en de JB modellen zijn ook leuk

en de JB modellen zijn ook leuk

- Powersprint
Zo, na anderhalve maand stilte toch weer eens een update van mijn kant
Wederom kan ik 4 modellen van de welbekende James Bond serie aan mijn verzameling toevoegen. Het totale aantal komt hiermee op 72 + 3 cadeau's. Het begint al ergens op te lijken 
Nu de foto's:
69: Aston Martin V8 Vantage - The Living Daylights

70: Daimler Super Eight - Quantum of Solace

71: Austin Mini - On Her Majesty's Secret Service

73?: Audi 200 Quattro - The Living Daylights

Zo, dat waren ze weer. Misschien dat er deze of volgende week nog een Aston Martin bij komt, maar dat zien jullie hier vanzelf wel
Ik hoop dan ook weer wat betere foto's te kunnen maken. Door tijdgebrek lukt dit op het moment niet.
Groetjes Arno

Nu de foto's:
69: Aston Martin V8 Vantage - The Living Daylights

70: Daimler Super Eight - Quantum of Solace

71: Austin Mini - On Her Majesty's Secret Service

73?: Audi 200 Quattro - The Living Daylights

Zo, dat waren ze weer. Misschien dat er deze of volgende week nog een Aston Martin bij komt, maar dat zien jullie hier vanzelf wel

Groetjes Arno
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Powersprint Update 17-09: 4x James Bond (pag. 65)
Heerlijke aanwinsten zeg
De Mini ziet er zeer gaaf uit moet ik zeggen, de Audi daarentegen 

-
- Moderator
Die Odi is van een recente film, zo te zien 
Die Mini is dan weer wel gaaf

Die Mini is dan weer wel gaaf

Audi is inderdaad wat minder, maar de rest is echt super geslaagd
Ik vind dat de modellen in de James Bond serie (na een paar matige) weer een stuk interessanter en mooier worden. Kortom, hele mooie update

Ik vind dat de modellen in de James Bond serie (na een paar matige) weer een stuk interessanter en mooier worden. Kortom, hele mooie update

Ah, de Audi is uit.
De rest is erg mooi!

De rest is erg mooi!