wat een machtig mooie update
Upgrades: Kyosho Ferrari Testarossa
- mercedes fan
Re: Upgrades: M3 E93 - R35 - F430, pag.27
wat een machtig mooie update
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

-
wimsky1977
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
mooi! en een bekende dame....
- galleria ferrari
prachtige modellen vooral die M3
Gr. Dimitry
Gr. Dimitry
mazda, zoom zoom

- Jaap
- Contacteer:
lekkere da.. update!
en wat een upgrades maakt u weer
en wat een upgrades maakt u weer
- Mr. Dj M.
Heel gave update en de BMW is werkelijk heel mooi geworden! De standaard wielen zien er echt plastic achtig uit net als de nieuwe voordat je ze behandeld had, maar nu
Zo wil ik nog wel aan een Kyosho M3 voor naast de AA E46
Zo wil ik nog wel aan een Kyosho M3 voor naast de AA E46
super gave modellen

soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
- subarufreak
- Contacteer:
die bmw is heel mooi gedaan!!!! (die oude)
vind het ook wel jammer van de bbr ferrari, is al geen goedkoop model...
nu, uw ombouwmodellen zijn telkens prachtig en gedetailleerd dus ja...
vind het ook wel jammer van de bbr ferrari, is al geen goedkoop model...
nu, uw ombouwmodellen zijn telkens prachtig en gedetailleerd dus ja...

Dat ziet er allemaal erg lekker uit zo
dat zwarte doet iets met wagens al is de rode fellali ook niet te versmaden
Greetz Richard
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Re: Upgrades: R34 - F430 Spider, pag.28
Hééél, hééél lang niets van mij laten horen. Erg druk gehad maar ook gelukkig met model auto's. Deze heb ik nog niet voorgesteld, de Nissan Skyline R34 V-Spec II in Pearl Black. Erg lange zoektocht geweest, mede omdat ik deze wilde mét zijramen. Gevonden in België, nieuw in doos...

R34 en R35, de 1 in Pearl Black, de ander in Super Black...

Het projekt liep enige vertraging op...ten eerste omdat de zwart nou niet zo snel aangeboden werd, daarna moest er gekeken worden of het financieel o.k. was en toen eindelijk het model binnen was, bleek de rechter achterwiel ophanging gebroken. Dit model moest dan ook weer omgeruild worden voor een perfect exemplaar...kijk maar hoe t geworden is beginnende met het standaard model. En ja, als eenmaal een model in mijn garage arriveerd wordt deze uiteraard met grote zorg behandeld:

Een F430 Spider in Daytona Black, al in het begin vond ik de kleur combinatie van het interieur niet helemaal het einde. Op de brug de donorauto...
HET resultaat is echt boven mijn verwachting, echt helemaal naar mijn zin, DAYTONA BLACK, TAN INTERIEUR, Challenge velgen
Verder is de Ferrari verlaagd met kortere veren. Als men dit model uit elkaar heeft gezien, kan je echt zeggen dat dit een High-End model is. De veren zijn net als in het echt, dus zo moet je ze ook verwijderen...

Ook de koffer set erbij...

Het dashboard is zwart gebleven, ik vind de combie zoveel mooier!!! (Op ebay is ook zo een soortgelijke ombouw geweest, maar deze heeft de tan gekleurde dashboard)

En met de kap op ook een zeer treffende combinatie...

En blijft er natuurlijk de rode over. Deze heeft de zwarte velgen overgenomen en dit staat hem ongelofelijk goed. Ook deze is verlaagd met ander veren, verder heeft deze de rode interieur. Ik was zelf ook verbaasd dat deze combinatie goed is uitgekomen. De dashboard moet er alleen nog in, maar deze moet eerst nog naar de spuiter...Ik was/ben van plan om dit model om te bouwen naar een Novitec Rosso model. De achterlichten zijn iedergeval al zwart!! Let op, niet zomaar geverfd, nee, eerst van het al het verf ondaan, daarna met smoke opnieuw geverfd!! Je begrijpt dat dit model nog under construction is, maar ik wilde hem alvast laten zien...

R34 en R35, de 1 in Pearl Black, de ander in Super Black...

Tjsa...wie doet dat nou...Nils schreef:mooie update! heel mooi, vooral die M3maarre...
EEN BBR SLOPEN? BEN JE HELEMAAL BETOETERD????
nou ja ik wens je succes met je project en hoop dat 't wat wordt!!![]()
Het projekt liep enige vertraging op...ten eerste omdat de zwart nou niet zo snel aangeboden werd, daarna moest er gekeken worden of het financieel o.k. was en toen eindelijk het model binnen was, bleek de rechter achterwiel ophanging gebroken. Dit model moest dan ook weer omgeruild worden voor een perfect exemplaar...kijk maar hoe t geworden is beginnende met het standaard model. En ja, als eenmaal een model in mijn garage arriveerd wordt deze uiteraard met grote zorg behandeld:

Een F430 Spider in Daytona Black, al in het begin vond ik de kleur combinatie van het interieur niet helemaal het einde. Op de brug de donorauto...
HET resultaat is echt boven mijn verwachting, echt helemaal naar mijn zin, DAYTONA BLACK, TAN INTERIEUR, Challenge velgen
Verder is de Ferrari verlaagd met kortere veren. Als men dit model uit elkaar heeft gezien, kan je echt zeggen dat dit een High-End model is. De veren zijn net als in het echt, dus zo moet je ze ook verwijderen...

Ook de koffer set erbij...

Het dashboard is zwart gebleven, ik vind de combie zoveel mooier!!! (Op ebay is ook zo een soortgelijke ombouw geweest, maar deze heeft de tan gekleurde dashboard)

En met de kap op ook een zeer treffende combinatie...

En blijft er natuurlijk de rode over. Deze heeft de zwarte velgen overgenomen en dit staat hem ongelofelijk goed. Ook deze is verlaagd met ander veren, verder heeft deze de rode interieur. Ik was zelf ook verbaasd dat deze combinatie goed is uitgekomen. De dashboard moet er alleen nog in, maar deze moet eerst nog naar de spuiter...Ik was/ben van plan om dit model om te bouwen naar een Novitec Rosso model. De achterlichten zijn iedergeval al zwart!! Let op, niet zomaar geverfd, nee, eerst van het al het verf ondaan, daarna met smoke opnieuw geverfd!! Je begrijpt dat dit model nog under construction is, maar ik wilde hem alvast laten zien...

Laatst gewijzigd door Upgrades op zo 06 dec 2009 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-
MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
Mooie sky!!
Ik ben hem nog aan het zoeke
Ik ben hem nog aan het zoeke
Nou zeg. Dit zijn gewoon parels Upgrades. Je bijnaam is 100 procent legit. Ook je R-34 is super natuurlijk. Vet dat je hem hebt weten de bemachtigen. Superupdate. 
Re: Upgrades: AA R34 - BBR F430 Spider, pag.28
Mooi die skylines. Ben een enorme Skyline liefhebber. Heb pas een hardcover folder van de R35 gekocht met foto's op de Nürburgring. Mooie bakken hoor.
Mooi werk weer van je!
Mooi werk weer van je!