James Bond Car Collection
Re: jamesbondcars
weer mooi spul van de heer J.B
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Da's een understatement. Lijkt helemaal nergens op, wat een lelijk ding!
Dat ze juist dit model moesten verzieken vind ik erg triest...
Dat ze juist dit model moesten verzieken vind ik erg triest...
Leuke anekdote over de ijsrace uit On her Majesty's Secret Service....
Op een gegeven moment ligt er een auto op de kop...... hier werd alleen de film gedraaid. Je ziet dus ook het publiek op de kop.
Halve seconde tot een seconde in beeld, dus je hebt het niet eens echt in de gaten.....
Op een gegeven moment ligt er een auto op de kop...... hier werd alleen de film gedraaid. Je ziet dus ook het publiek op de kop.
Halve seconde tot een seconde in beeld, dus je hebt het niet eens echt in de gaten.....
Ja die Audi 200 mag al direkt in het rariteitencabinet bij de Ford GT40 staan
Zonde, ik keek net uit naar een Audi in de collectie is het zo een .
Ik heb zelf nu net de Corvette C4 gekocht, die ziet er toch een heel stuk beter uit .
Ik heb zelf nu net de Corvette C4 gekocht, die ziet er toch een heel stuk beter uit .
Vind je? Ik stond er vorige week naar te kijken, hij lijkt me wat te kort eigenlijk.
- MartinBond
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Ben weer terug van m'n bezoek aan Kerim Bey,( 00's weten waar ik het over heb ) en dit is niet echt leuk nieuws om te zien/horen. ik heb voor mezelf de echte en het model naast elkaar gezet:
zoals ik tegen een engelse collega zei: how could they possibly screw up a car with an aerodynamic form like a shoebox?
(waarop hij zei "I could", maar zo is 'ie gewoon )
juist het model waar ik zo naar uitkeek....
zoals ik tegen een engelse collega zei: how could they possibly screw up a car with an aerodynamic form like a shoebox?
(waarop hij zei "I could", maar zo is 'ie gewoon )
juist het model waar ik zo naar uitkeek....
- MartinBond
- Contacteer:
en @ tom, het enige wat ze fout hebben gedaan bij de Corvette, is dat het afneembare dak en de a-stijlen niet zwart zijn, maar dat is inmiddels al verholpen bij mijn model
'Shoebox', de meest aerodynamische sedan tot in de jaren '90?
- MartinBond
- Contacteer:
tom schreef:'Shoebox', de meest aerodynamische sedan tot in de jaren '90?
maar je begrijpt m'n punt volgens mij, als je de auto's uit de jaren '80 vergelijkt met bijv. de nieuwe Honda Civic, VW Passat CC, en de Audi A6/ S5 Sportback, dan ziet de 200 er gewoon gedateert uit... in die tijd waren de autodesigns bijna allemaal heel rechttoe-rechtaan...
Martin , even de autogeschiedenis erbij halen; de Audi 100 , waarvan de 200 een afgeleide is en de Ford Sierra waren destijds in de jaren 80 de mijlpalen en nog steeds referenties inzake autodesign , (laagste CX-waarden, gelijklopende zijruiten met de deurstijlen, gelijmde voorruiten , om zoweinig mogelijk luchtweerstand te creeren) inzake vooruitgang , is die huidige Passat CC en de Honda Civic een peulschil t.ov. het autogebeuren toen, en om deze nu direkt te bestempelen met de titel "Shoebox" is denk ik een brug te ver. Maar ik begrijp het wel , je bent 15 jaar en die tijden liggen ver achter jouw levenswandel.......... toch maar ééns wat autohistoriek opsnuiven.
Dixit Bondracer
Dixit Bondracer
- MartinBond
- Contacteer:
ok, ik had beter de term design kunnen gebruiken ipv aerodynamisch
Dan zijn jullie hopelijk wél met me eens, dat het nou niet echt een hele moeilijk te fabriceren vorm/lijn is, als je kijkt naar de andere modellen welke veel "spannendere" lijnen hebben, vind ik het toch vreemd en jammer dat ze juist bij zo'n relatief "simpel" (begrijp me niet verkeerd) ontwerp de fout in gaan...
hoop dat dit het een beetje rechtzet
Dan zijn jullie hopelijk wél met me eens, dat het nou niet echt een hele moeilijk te fabriceren vorm/lijn is, als je kijkt naar de andere modellen welke veel "spannendere" lijnen hebben, vind ik het toch vreemd en jammer dat ze juist bij zo'n relatief "simpel" (begrijp me niet verkeerd) ontwerp de fout in gaan...
hoop dat dit het een beetje rechtzet
Goe gedaan jongen , soms moet je ééns tussen de lijntjes kleuren