Vroeger heb ik ook muscle cars (vooral van ertl) verzameld maar die staan nu doelloos op zolder want ik doe nu meer met Europese gt's en youngtimers. Maar als ik dit zo zie begint het toch weer een beetje te kriebelen.
De zwarte Pontiac Firebird Trans Am GTA is van Greenlight en erg zeldzaam aan het worden in het zwart.Parotech schreef:Die zwarte Trans Am (Firebird?)![]()
Enorm veel moois zo te zienEn nog zo veel in de originele doos
![]()
Smokey schreef:Wat een waanzinnig gave collectie Spierballen heb je daar staan zeg![]()
![]()
![]()
Een genot voor het oog![]()
Mocht je een tijdje geen updates hebben mag je ze allemaal 1 voor 1 behandelen hier hoor geen probleem![]()
Greetz Richard
Klopt, vind ik ook! Ik wil er al lang een en vandaag dus aangeschaft!FordMustangGT schreef:Die Trans Am ziet er echt heel stoer uit, maar ook je nieuwste aanwinst oogt lekker
Ik hoopte al dat je dat zou gaan zeggenNelis schreef:Smokey schreef:Wat een waanzinnig gave collectie Spierballen heb je daar staan zeg![]()
![]()
![]()
Een genot voor het oog![]()
Mocht je een tijdje geen updates hebben mag je ze allemaal 1 voor 1 behandelen hier hoor geen probleem![]()
Greetz Richard
Dan kan ik idd wel even vooruit!
Ik heb er 105. Daar staan er een paar van te koop.AutoWolf schreef:Zwart is ook goedMooie aanwinst
Klopt het dat je om en nabij de 100 modellen hebt?