Montezemolo

Hoe bedoel je?rsh_scuderia schreef:Een witte F40, dat is toch wel heiligschennis....
Tja ik vind het iig zeer goed staan, gewoon omdat je die kleur bijna nooit ziet op een F40.rsh_scuderia schreef:Er is een Zwitser die zijn F40 wit heeft laten spuiten, maar hij behoort natuurlijk gewoon rood te zijn, of misschien zwart.
Het blauw kon ik ook nog wel waarderen als fantasiekleur, maar wit is toch wel heel erg Audi A4/Mercedes C-klasse.
Zeker, en gelukkig maarParotech schreef:Tja ik vind het iig zeer goed staan, gewoon omdat je die kleur bijna nooit ziet op een F40.rsh_scuderia schreef:Er is een Zwitser die zijn F40 wit heeft laten spuiten, maar hij behoort natuurlijk gewoon rood te zijn, of misschien zwart.
Het blauw kon ik ook nog wel waarderen als fantasiekleur, maar wit is toch wel heel erg Audi A4/Mercedes C-klasse.
Maar smaken verschillen he
Oei kzal in het vervolg dus duidelijker moeten zijnmodel1op43 schreef:Leuk model, maar ik ben een beetje teleurgesteld ...![]()
Ik had de kop van de thread een beetje te snel gelezen: "Witte Ferrari p.4" en dacht dat je een model van een witte Ferrari 330 P4 had gekocht ...Die had ik graag gezien
Thanks.rudie20vt schreef:he dat ziet er erg mooi uit en ik heb ook nog twee van deze modellen op de kast staan.
Wat vind je dan van de witte 288 GTO van Chris Evans?rsh_scuderia schreef:Een witte F40, dat is toch wel heiligschennis....
Precies hetzelfde.GTE schreef:Wat vind je dan van de witte 288 GTO van Chris Evans?rsh_scuderia schreef:Een witte F40, dat is toch wel heiligschennis....