wordt dat aller nieuwste model / Roewe 750, nu in India gemaakt ?
ik dacht ooit zoiets ergens gelezen te hebben
Die Rover 75 met die MG grill, prachtig, jammer dat ze langzaam uit het straat beeld verdwijnen
Ron
Ben er ook nog steeds erg blij meeMB 500 Sec Ronnie schreef:en je Rovers, sublieme aanwinsten.![]()
![]()
![]()
wordt dat aller nieuwste model / Roewe 750, nu in India gemaakt ?
ik dacht ooit zoiets ergens gelezen te hebben![]()
Die Rover 75 met die MG grill, prachtig, jammer dat ze langzaam uit het straat beeld verdwijnen![]()
Ron

Collectie Porsche in 1/43Oeps, beetje laat gezien dit. Bij mij ontbreekt een achterste zijruit, het motorkapembleem, een bumper-overrider en de motorkapscharnieren zijn gebroken. Ik kreeg mijn mail aan SunStar overigens terug, het mailadres op de site werkt blijkbaar niet.Mr. Dj M. schreef:@Tom: Wat was er bij jou allemaal mis mee? Ik heb er in ieder geval wel de normale prijs voor betaald, maar op ebay gingen ze nieuw inc verzenden voor meer weg, dus ben tevreden met de prijs. Sowieso is de Minor niet duur in vergelijking met de nieuwere 1:12's van Sunstar, duidelijk een gevalletje introductie als je het mij vraagt. Maar ook over het hele gamma is Sunstar in 1:12 een koopje als je ziet wat de AA's normaal moeten kosten.