Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Heb bij het zoeken naar de BTCC versies er een hoop gezien maar die testversie en de shell wagen kende ik nog niet. Leuke versies zijn dat.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Gister heb ik dan eindelijk na lang wachten mij Cadillac CTS in ontvangst mogen nemen.
Heb het model 3 Okober besteld in Hong Kong, en 7 Okober was het al in Nederland, alleen vond de douane de door de verkoper opgegeven prijs niet geloof waardig, uiteindelijk hebben ze het afgelopen donderdag vrijgegeven met een rekening voor de BTW en een boete van 25 euro omdat de verkoper tot 2 keer toe niet de juiste waarde heeft opgegeven, gelukkig heeft de verkopende partij mij al toegezegt de 25 euro aan mij terug te betalen.
Goed het model vind ik er schitterend uitzien, alleen had ik voor de prijs op sommige punten een iets betere afwerking verwacht.
Zo sluit de motorkap links niet geheel netjes aan, en sluit de kofferklep niet super goed, maar dan zijn kleine details die als het model in de vitrine staat niet erg opvallen gelukkig.
Genoeg getypt, tijd voor de foto's....
Ricko?? 1/18 Cadillac CTS:
Laatst gewijzigd door Niek-106 op zo 01 nov 2009 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo ben wel onder de indruk van de details op deze auto Vooral het interieur is erg smakelijk om te zien Zonde inderdaad dat de douane er weer eens tussen moest komen