Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ja, was een type foutje van me, kan gebeuren. Vind de integra idd het mooiste met de blauwe kleur. Ze hadden ook nog een zwarte en een witte geloof ik maar die spreken met niet echt aan. Het maakt me niet uit aan welke kant het stuur zit als er maar eentje in zit dat is het belangrijkste
Die mini heb ik ook in bestelling staan zoals je ziet. Deze kleur wil ik graag in mijn collectie hebben. Grijze is ook mooi alleen deze blauwe kleur is aparter...We zien wel welke uiteindelijk geleverd worden
Langzamerhand komt de Veyron dan ook echt in de collecties mooie bak maar jammer van de velgen van het model, heb hem gezien en die van de rode zijn me iets te blingbling ben benieuwd naar het commentaar Kwieb
Neej, bij mijn modellen zitten de gewichten er goed in want als ik het model heen en weer schud hoor ik ze niet. Ik heb wel gehoord en gezien dat bij sommige bugatti wanneer de wielen recht staan het stuurtje nog naar een kant hangt. Dit is op te lossen door een beetje met de wieltjes te spelen en dan staan de wielen en het stuurtje weer recht.