Formule 1 2009

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
F40F50ENZO
Schaal: 1:18

Re: Formule 1 2009

Bericht door F40F50ENZO »

1:18 24/7 schreef:Stond Heikki onder druk van iemand dat zn tweede rijder in de laatste ronde een SC moest veroorzaken? Of was dat gewoon een staaltje DRIVING GODDELIJKHEID
:worshippy: Lewis reed als een meisje op een mannencircuit, ja dan krijg je dat :angel:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Ik denk dat we juist vaker zulke coureurs moesten hebben. Iemand die niet tevreden is met z'n 3e plaats en tot het laatst blijft pushen om 2e te worden. Met andere woorden alles of niets. Als het dan een keer niets is, pech gehad. Maar zo iemand begrijpt waar racen om gaat en gaat dus niet al tien rondes voor het einde op de automatische piloot berekenend rijden :respekt: :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Volgens onze kenner uit Thiel rijden alle McLaren-kneuzen vroeg of laat voor Ferrari, vandaag was het reeds Hamilton's beurt ! :thump_up2:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
F40F50ENZO

Lewis Hamilton leek in Italië op weg naar een derde plaats, maar maakte in de laatste ronde een fout, waardoor hij crashte. De Brit gaf na afloop van de race toe dat hij het eigenlijk wel zag aankomen dat hij zou crashen.

"Ik pushte elke ronde erg hard, elke ronde leek wel een kwalificatieronde. Dat ik crashte was dan ook eigenlijk geen verrassing", liet Hamilton aan de BBC weten.
:think: Als je het aan ziet komen :doh:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Powersprint schreef:Ik denk dat we juist vaker zulke coureurs moesten hebben. Iemand die niet tevreden is met z'n 3e plaats en tot het laatst blijft pushen om 2e te worden. Met andere woorden alles of niets. Als het dan een keer niets is, pech gehad. Maar zo iemand begrijpt waar racen om gaat en gaat dus niet al tien rondes voor het einde op de automatische piloot berekenend rijden :respekt: :thump_up:
eindelijk eens iemand met verstand van Formule 1,ben het dus volkomen met je eens.het is eens wat anders dan de onzin waar sommige een patent op hebben hier op het forum
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jolly Club

117ayrton schreef:het is eens wat anders dan de onzin waar sommige een patent op hebben hier op het forum
Hoor je het ook eens van een ander Saint !! :cool:

117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Jolly Club schreef:
117ayrton schreef:het is eens wat anders dan de onzin waar sommige een patent op hebben hier op het forum
jou ego is wel erg hoog ,en de minachting tegen over ander trouwens ook doe eens normaal kerel :thump_down:
F40F50ENZO

Powersprint schreef:Ik denk dat we juist vaker zulke coureurs moesten hebben. Iemand die niet tevreden is met z'n 3e plaats en tot het laatst blijft pushen om 2e te worden. Met andere woorden alles of niets. Als het dan een keer niets is, pech gehad. Maar zo iemand begrijpt waar racen om gaat en gaat dus niet al tien rondes voor het einde op de automatische piloot berekenend rijden :respekt: :thump_up:
Toen ik vorig jaar een opmerking maakte naar aanleiding van mr. Hamilton's "berekende" gelukskamioensrace in Brazilie, werd ik hierom tot het maaiveld afgezaagd. Ik zou niet tegen mijn verlies kunnen etcetera omdat ik Massa nipt het kampioensschap zag verliezen.

Nu heeft Hamilton eindelijk de racespirit te pakken, knalt hij van de baan..... That's racing boy. :smoke:
Laatst gewijzigd door F40F50ENZO op zo 13 sep 2009 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
brambo21
Contacteer:

Bericht door brambo21 »

kijk dat is DE gedachte vechten tot het einde met de spirit van alles of NIKS :thump_up: :worshippy: :thump_up:
MC-LAREN FAN for ever Afbeelding ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
Jolly Club

117ayrton schreef: jou ego is wel erg hoog ,en de minachting tegen over ander trouwens ook doe eens normaal kerel :thump_down:
Kom op Vic, ik zit je te stangen man !! Respect voor vechtlust is ook een manier om Hamilton's "geniale" actie van vanmiddag te verdedigen. Het leverde Ferrari een, weliswaar onverdiende, podiumplek op dus kan er best mee leven. Ieder zijn mening over zijn actie, van minachting is van mijn kant geen sprake hoor ! :thump_up: :lol: Hoogstens aan het adres van de rijder in kwestie... :think:

117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Jolly Club schreef:
117ayrton schreef: jou ego is wel erg hoog ,en de minachting tegen over ander trouwens ook doe eens normaal kerel :thump_down:
Kom op Vic, ik zit je te stangen man !! Respect voor vechtlust is ook een manier om Hamilton's "geniale" actie van vanmiddag te verdedigen. Het leverde Ferrari een, weliswaar onverdiende, podiumplek op dus kan er best mee leven. Ieder zijn mening over zijn actie, van minachting is van mijn kant geen sprake hoor ! :thump_up: :lol: Hoogstens aan het adres van de rijder in kwestie... :think:
hoi martin
Als dit hele verhaal waar blijkt te zijn, en daar begint het op te lijken, spijt het me enorm dat die derderangscoureur zichzelf geen blijvend letsel heeft toegebracht in de bewuste 'crash'
dat schreef je over Piquet ,wel nu ben ik ook geen fan van deze man maar je wenst NIEMAND dat hij blijvende letsel zou hebben ,trouwens wat Hamilton betreft het is niet mijn favoriet maar heb wel :respekt: voor wat hij op zo een korte tijd allemaal heeft bereikt,en we kunnen het dan stom vinden wat hij gisteren deed zo zouden er toch meer moeten zijn die tot de laatste snik strijden voor een plaats.indien hij natuurlijk nog mee deed voor de titel zou hij dit gisteren waarschijnlijk ook niet gedaan hebben .Het is trouwens makkelijk voor ons om kritiek te geven op de een of de andere rijder maar eigenlijk verdienen ze ALLEMAAL heel veel :respekt:
Powersprint

Bericht door Powersprint »

F40F50ENZO schreef: Toen ik vorig jaar een opmerking maakte naar aanleiding van mr. Hamilton's "berekende" gelukskampioensrace in Brazilie, werd ik hierom tot het maaiveld afgezaagd. Ik zou niet tegen mijn verlies kunnen etcetera omdat ik Massa nipt het kampioensschap zag verliezen.

Nu heeft Hamilton eindelijk de racespirit te pakken, knalt hij van de baan..... That's racing boy. :smoke:
Je hoort mij ook niet zeggen dat ik dat een topactie vond, helemaal niet :) En dat hij nu van de baan knalde op een derde plaats was misschien ook dom, maar voor de sport zouden we zo meer coureurs moeten hebben (geen coureurs die zichzelf steeds van de baan rijden, maar coureurs die racen om eerste te worden). Iemand die niet tevreden is met een derde plaats en écht ervoor gaat zoals Hamilton in de Monza, zo hoort 't toch?! En zeker niet alleen Hamilton verdient dit compliment, maar zeker ook Sutil. Je zag hem gewoon pushen om toch bij Raikonen te blijven. En dat je dan net iets te veel pushed bij je pitstop dat is dan jammer. Hetzelfde geldt voor Raikonen, maar die kon niet anders omdat Sutil zo kort achter hem zat.
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Jammer van Hamilton, iets te happy op het gas en te ver op de curve denk ik. Was een leuke race. Hoewel Vettel een paar staaltjes van Schumi-grappen liet zien door collega's er bij na vanaf te willen rammen om zo te voorkomen dattie ingehaald werd :evil:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

117ayrton schreef:
Jolly Club schreef:
jou ego is wel erg hoog ,en de minachting tegen over ander trouwens ook doe eens normaal kerel :thump_down:
Hoor je het ook eens van een ander Jolly !! :cool:

Blijf er bij, leermomentje voor Hamilton. En het maakt dit jaar helemaal niet uit dus... :dance:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Hamilton is nog jong en ik kan me voorstellen dat je tot het gaatje gaat als je weet dat je weinig te verliezen hebt. Ik had wel het idee dat hij tever weg was, maar dat is in mijn ogen achter de tv op de bank :cool:
Plaats reactie