A1GP Team Netherlands

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

A1GP Team Netherlands

Bericht door TestaRossa »

Slechte berichten :( (bron; a1.gpupdate.net)

Inboedel A1 Team Nederland ter veiling aangeboden

A1 Team Nederland verkeert momenteel in uiterst zwaar weer. De inboedel van het team en van Racing for Holland, beide van voormalig Formule 1-coureur Jan Lammers, is door de belastingdienst ter veiling aangeboden. Lammers zelf wil echter van geen faillissement weten.

"We hebben dit niet weten te voorkomen", liet Lammers weten tegenover RTL. "Dat is jammer. Terwijl wij tot 28 september hebben om een vordering van de belastingdienst te vereffenen. Dat gaan wij ook doen. De mensen van de belastingdienst doen natuurlijk hun werk maar ik snap ze niet. Ik ga ze gewoon betalen en dat levert altijd meer geld op dan een veiling".
"Racing for Holland heeft de laatste twee jaar winst gemaakt maar ik heb gaten te vullen van de jaren daarvoor. Daarvoor moet ik geld uit de markt halen of gebruik maken van onze eigen financieringsmogelijkheden. Gelukkig krijg ik hulp van een geweldige club mensen. Het is tegenwoordig op de grens racen. Op de baan én op kantoor. In dit geval levert dat negatieve energie op. Maar ja, als we winnen staan we op het podium en op dit soort momenten moet je ook open en eerlijk zijn."

Volgens Lammers zal er binnenkort meer duidelijkheid komen over de toekomst van zijn team en ook die van de A1GP.


Laten we hopen dat alles goed komt en het team gewoon verder kan.........
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: A1GP Team Netherlands

Bericht door rsh_scuderia »

Komt volgens mij wel goed.
De Belastingdienst is vaak te "pro-actief" met dit soort zaken.
Plaats reactie