Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ben vanmiddag bij de nieuwjaars receptie geweest van Oolbekkink. (BMW en MINI dealer).
Hadden weer genoeg staan, alleen voor iets meer dan ik heb te besteden. Daarom heb ik deze maar meegenomen Heb altijd al een Mini willen hebben. Met name de uitvoering met option pack. Deze is helaas moeilijk te vinden.
Daarom deze: Kyosho 1/18 MINI Cooper S Works. Zeer fraai model, in dito doos. PS. ze hadden de 1/18 1 serie ook staan in diverse kleuren.
Laatst gewijzigd door Bart op za 08 jan 2005 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
4 kleuren van de 1-Serie???
Gefeliciteerd met de JCW Mini Cooper S hij is echt erg mooi!!!
Alleen moet ik een wachtwoord invoeren om de foto's te bekijken!!!
Hmm, als ik je foto's wil zien moet ik inloggen . Op jou site denk ik. Maar toch gefeliciteerd met je aanwinst! Het lijkt mij ook echt een prachtig model om te hebben, wie weet begin ik ook nog wel eens aan de Mini serie .
Lang op zoek geweest, maar toch eindelijk de knoop doorgehakt dat hij er maar moest komen.
Ik heb het dan over de Minichamps 1:43 Volvo 850 Break BTCC 1994 van Jan Lammers.
Model is zeer mooi gedetailleerd. Ben blij dat ik hem heb.
Daarnaast heb ik deze 2 nu ook eindelijk binnen. Sommige modellen worden na een tijd gewoon veel goedkoper Minichamps 1:43 BMW M3 Coupe. Exclusief model voor de BMW Owners Club Hong Kong.
Kyosho 1:43 BMW 645Ci Safety Car MotoGP
Laatst gewijzigd door Bart op vr 14 jan 2005 12:46, 3 keer totaal gewijzigd.
Bart schreef:Lang op zoek geweest, maar toch eindelijk de knoop doorgehakt dat hij er maar moest komen. Ik heb het dan over de Minichamps 1:43 Volvo 850 Break BTCC 1994 van Jan Lammers. Model is zeer mooi gedetailleerd. Ben blij dat ik hem heb.
O wat ben ik jaloers op die Volvo van Lammers. Hoe heb je hem gevonden???