Straatauto: De 50-er, 60-er, 70-er en (soms) de 80-er jaren
Re: Straatauto: De 50-er, 60-er, 70-er en (soms) de 80-er jaren
Nog nooit eerder gezien, Conrad ken ik wel...
Een wat betere foto van de Facel Vega HK500. Wat meer geëxperimenteerd met een hele kleine diafragmaopening, lange sluitertijd en zelfontspanner.

wat een wagen tripoux...je ziet het echt wel dat het een rijkemans auto was 
foto is mooi,je ziet echt de mooie lijnen van de wagen...

foto is mooi,je ziet echt de mooie lijnen van de wagen...

Ik ga vanaf volgende week eens wat meer auto's op deze manier op de foto zetten. Vaste achtergrond, langere sluitertijd en zo.
Je hebt de Ami van Norev ook mooi op de foto gezet zag ik in het wedstrijdtopic! Knap gedaan.
Ben benieuwd of de mannen al terug zijn uit Houten met hun nieuwe aanwinsten
Je hebt de Ami van Norev ook mooi op de foto gezet zag ik in het wedstrijdtopic! Knap gedaan.
Ben benieuwd of de mannen al terug zijn uit Houten met hun nieuwe aanwinsten

Zeker een mooie foto! Ik zag in Houten nog een Vega te koop, maar die was zilvergrijs en dat vind ik minder mooi dan een donkere kleur.
Wat zo'n Vega al niet teweeg brengt. Straks worden we allemaal Vegatariërs.
Ik had deze al vaker in de winkel zien staan, een beetje moeilijk te verkopen blijkbaar.
Nu was hij afgeprijsd. In de winkel zag de kleur er bij TL-licht eigenlijk niet eens zo heel geweldig uit.
Ik kon hem echter niet laten staan en tot mijn verrassing was de kleur na het uitpakken juist wel mooi.
Ik had deze al vaker in de winkel zien staan, een beetje moeilijk te verkopen blijkbaar.
Nu was hij afgeprijsd. In de winkel zag de kleur er bij TL-licht eigenlijk niet eens zo heel geweldig uit.
Ik kon hem echter niet laten staan en tot mijn verrassing was de kleur na het uitpakken juist wel mooi.
het word uitkijken met de eindejaarsdagen,want er staan weer 2 mooie Alpine's aan tekomen bij Otto models
de 110 - 1/12
de 106 - 1/18

de 110 - 1/12
de 106 - 1/18

1:12... Zou de tijd nog eens komen dat je ze in 1:2 als schaalmodel kunt kopen?
- straatauto
- Contacteer:
Een 1:12 "miniatuur" lijkt me wel érg fors en kastvullend !
Ik laat het maar bij 1:43
Afgelopen zaterdag op de beurs o.a. twee fraaie 1:43 Amerikanen van NEO aangeschaft.
Deze 1:43 Alpine zette ik vorig jaar met een Avantime op de foto.
Twee bijzondere auto's uit de Renault-stal:
Renault Alpine A110 Berlinette 1973 Metropole collection (Hachette)
Renault Avantime Norev

Ik laat het maar bij 1:43
Afgelopen zaterdag op de beurs o.a. twee fraaie 1:43 Amerikanen van NEO aangeschaft.
Deze 1:43 Alpine zette ik vorig jaar met een Avantime op de foto.
Twee bijzondere auto's uit de Renault-stal:
Renault Alpine A110 Berlinette 1973 Metropole collection (Hachette)
Renault Avantime Norev

Kijk ook eens op mijn Website: http://straatauto.weebly.com
Mooi, ook die Avantime. Je moet onderhand je kopje iets aan gaan passen (Straatauto's vanaf de 50-er jaren...).
Werden die Avantimes ook door Matra gebouwd? Is de Matra 530 hier al eens voorbijgekomen trouwens?

Bijzonder karretje.
Werden die Avantimes ook door Matra gebouwd? Is de Matra 530 hier al eens voorbijgekomen trouwens?

Bijzonder karretje.
- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Leuk ding inderdaad, lijkt wel een beetje op een hoekige Opel GT
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Prachtige Renault"s straatauto...allebei beginnende met de letter A..en allebei zeer Exclusieve modellen
De Renault Avantime was een MPV van de Franse autoproducent Renault, ontworpen en gebouwd door Matra te Romorantin. De Avantime kwam in augustus 2001 op de markt, maar de afzet viel erg tegen en in maart 2003 werd de productie gestaakt. In totaal werden slechts 8450 stuks gebouwd.
De Renault Avantime was een MPV van de Franse autoproducent Renault, ontworpen en gebouwd door Matra te Romorantin. De Avantime kwam in augustus 2001 op de markt, maar de afzet viel erg tegen en in maart 2003 werd de productie gestaakt. In totaal werden slechts 8450 stuks gebouwd.
Zo'n Matra in dezelfde kleur kwam ik twee weken geleden tegen...
Leuke modellen, voor mij persoonlijk één van de mooiste Renaults samen met de lelijkste.
1:12s nemen inderdaad idioot veel ruimte in, maar de detaillering die mogelijk is... echt bizar.

De slinger op het portier draait je raam omlaag, het scheerraampje gaat open, enzovoorts.
Buiten deze Minor heb ik ook een klassieke Porsche 911 in 1:12 maar daar komen er niet meer bij, deze modellen kan ik niet behoorlijk kwijt.
Zoals lezers van mijn verzamelingstopic weten, ben ik begonnen met het verzamelen van een reeks modellen die op de schaal na (1:24) perfect in dit topic passen.

Leuke modellen, voor mij persoonlijk één van de mooiste Renaults samen met de lelijkste.
1:12s nemen inderdaad idioot veel ruimte in, maar de detaillering die mogelijk is... echt bizar.

De slinger op het portier draait je raam omlaag, het scheerraampje gaat open, enzovoorts.
Buiten deze Minor heb ik ook een klassieke Porsche 911 in 1:12 maar daar komen er niet meer bij, deze modellen kan ik niet behoorlijk kwijt.
Zoals lezers van mijn verzamelingstopic weten, ben ik begonnen met het verzamelen van een reeks modellen die op de schaal na (1:24) perfect in dit topic passen.

mooie Fiat Tom..
die Moris Minor heb je die in je collectie...

die Moris Minor heb je die in je collectie...

Hou op Tom, straks ga ik ze ook willen