Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
bedankt voor alle reacties vind het zelf ook een top model met veel details! maar weer slecht nieuws over de corvette, ik ging vanochtend even weg (zoals normaal) en toen kwam ik terug, lag de andere spiegel eraf
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
SupercarFan schreef:bedankt voor alle reacties vind het zelf ook een top model met veel details! maar weer slecht nieuws over de corvette, ik ging vanochtend even weg (zoals normaal) en toen kwam ik terug, lag de andere spiegel eraf
Autoart hé! zelfs de fijnste details van de 1:1 kunnen ze namaken
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
SupercarFan schreef:bedankt voor alle reacties vind het zelf ook een top model met veel details! maar weer slecht nieuws over de corvette, ik ging vanochtend even weg (zoals normaal) en toen kwam ik terug, lag de andere spiegel eraf
Autoart hé! zelfs de fijnste details van de 1:1 kunnen ze namaken
lol idd
Ik ben absoluut geen Mercedesfan, maar dit schatje wil ik wel in mijn garage hebben (1:1 dan) Heerlijk brute bak en pracht model. De foto's zijn ook grandioos. Snap alleen dat de auto nu al door de wasstraat moest
ik heb weer een beetje nagedacht (dat is voor het eerst) en mijn volgende modelauto word denk ik de 1:43 Spyker C12 Spyder of de 1:43 Ford GT of een Pagani Zonda kan niet kiezen
SupercarFan schreef:... en ik ben er nu helemaal over uit voor mijn volgende auto en het word dus een 1:43 Pagani Zonda Cinque
Daar ga je zeker geen spijt van krijgen, het is echt een heel strak model .
inderdaad al heb ik nu wel weer een ander model op het oog
Hier is ff een update van hoe mijn auto's er bij staan in me kamer. (nee heb geen vitrine, nog niet tenminste)
hier een paar van mijn bestuurbare auto's (mogen die hier ook? ) ik gebruik ze meer voor de sier maarja...
mijn volgende auto word zeker een 1:18 Callaway C12 diegene die hem verkoopt moet nog reageren op de geboden prijs
foto's zijn van een andere site geplukt