Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zo hey, heefttie een 1:1 formule 1 wagens op zolder staan
Schitterend model, Vic de om een puike modelbouwer is gelegd de decals zitten fantastisch op
altijd de grapjas hé John maar het is inderdaad niet slecht gedaan voor iemand met 2 linker handen (tot op de forumdag)n verget linda niet mee te brengen of je mag niet binnen van mij en Peter
vandaag eens iets totaal anders mijn zoontje Ayrton wil graag de Norev auto's verzamelen uit de periode 1950-1975 hier is het eerste verzamel opject van de jongste
volkswagen t1 kombi dat zo geliefd was bij de hippies
117ayrton schreef:vandaag eens iets totaal anders mijn zoontje Ayrton wil graag de Norev auto's verzamelen uit de periode 1950-1975 hier is het eerste verzamel opject van de jongste
volkswagen t1 kombi dat zo geliefd was bij de hippies
Is dit onder het motto ; mijn zus verzamelt Kuifje modellen en mijn vader al het andere wat te koop is op modellengebied ?
Leuk onderwerp.
Zo te zien heeft Norev geretig leentjebuur bij Solido gedaan. Maar dat doen ze al jaren
Leuke modellen heb je de laatste tijd weer gescoord, ayrton Leuk dat je zoontje ook begint met verzamelen
Ik vind vooral de Renault racebolide gaaf een paar pagina's terug