Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Jos schreef:dat vlaggetje hoeft helemaal niet fout te zijn. Bij Christijan Albers is dat ook een tijdje fout geweest, grapje van een monteur..
Soms wel, maar er zijn ook (duitse) monteurs die niet beter weten dat blauw boven moet en rood onder, maar dat ze bij Minichamps deze fout maken is onbegrijpelijk.
Soms wel, maar er zijn ook (duitse) monteurs die niet beter weten dat blauw boven moet en rood onder, maar dat ze bij Minichamps deze fout maken is onbegrijpelijk.
Hahaha dat wordt dus wat Duitsers omleg... eh draaien
Je hebt er weer 2 pareltjes bij Matt Zou het niet kunnen zijn dat het vlaggetje wel goed is, maar dat ze het model er ondersteboven aan hebben vastgeplakt
boerke04 schreef:Je hebt er weer 2 pareltjes bij Matt Zou het niet kunnen zijn dat het vlaggetje wel goed is, maar dat ze het model er ondersteboven aan hebben vastgeplakt
Daar had ik ook al aan gedacht en heb de auto nu op zijn kop in mijn kast staan, maar dat ziet ook niet uit.
Aankomende week maar de juiste decals maken en aanbrengen.
En voor slechts 7,00 euro deze Autoart AMG Mercedes van Fassler gekocht (in nieuwstaat) en simpel de testcar van Tom Coronel van gemaakt. Slechts naam verwijderen en spiegels rood maken.
Laatst gewijzigd door Matt Modelautos op di 14 nov 2006 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Jos schreef:heel gaaf matt!! mag ik vragen hoe je die naam van de raam gehaalt.
Was niet zo moeilijk: de naam stond niet op de ramen maar op de voorspatborden. Dit voorzichtig weggepolijst en daarna met Sonax Wax weer glans aangebracht.