Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik volg al lange tijd verschillende (erg mooie) collectie's op deze site en wil gaan proberen om ook wat van mijn modellen te laten zien.
Mijn interesse is als zovelen begonnen met de burago modellen. Ik heb lange tijd F1 modellen van minichamps gespaard maar heb mijn nu mijn collectie(tje) verlegd naar Le Mans. Mijn meeste modellen zijn 1:43 maar heb ook enkele 1:18.
Ik zal proberen wat fotoos te laten zien.
Groeten Johan
Laatst gewijzigd door johan4 op zo 24 okt 2010 14:23, 75 keer totaal gewijzigd.
welkom hier idd
prachtige collectie heb je, het is niet echt mijn smaak, die auto's maarja, zitten hele gave modellen tussen zoals die Gulf Aston Martin
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
fantastische collectie
verzamel je ook oude Le Mans racers?
ik heb zelf de 300 SL le mans van CMC gehad, met de nadruk op gehad, hoe heb ik zo stom kunnen zijn deze te verkopen
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
Zeer knappe modellen knappe collectie.
ben zelf ook meer en meer in de lemans modellen geintresseerd omdat ze allemaal geschiedenis hebben en zo knap en exclusief zijn.
fantastische collectie
verzamel je ook oude Le Mans racers?
ik heb zelf de 300 SL le mans van CMC gehad, met de nadruk op gehad, hoe heb ik zo stom kunnen zijn deze te verkopen
Ik verzamel ook de oude modellen maar tot nu toe zijn de meeste modellen vanf eind jaren 60. Ik heb wel een mercedes 300 slr van minichamps uit 1955.
De 300 sl van CMC is een schitterend model die ik nog wel in m'n verzameling zou willen hebben.
Ik heb nog een paar foto's gemaakt van wat modellen. Geen super kwaliteit qua licht maar daar probeer ik nog wat aan te doen.
Erg mooie verzameling laat je al zien, helemaal mijn smaak en ik zie al meteen enkele topmodellen staan, zoals een heel rijtje Gulf's
Laat de foto updates maar komen
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.