Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Jos schreef:niet slecht gedaan inderdaad, maar volgens mij is een deel van een windsnelheidsmeter afgebroken, de gele "antenne" aan het einde van de neus...
Idd er hoort een "antenne", ik weet alleen niet ofdat hij er al af was voordat ik hem had. Ik ga de doos ff checken waar hij in zat.
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden
Jos schreef:niet slecht gedaan inderdaad, maar volgens mij is een deel van een windsnelheidsmeter afgebroken, de gele "antenne" aan het einde van de neus...
Idd er hoort een "antenne", ik weet alleen niet ofdat hij er al af was voordat ik hem had. Ik ga de doos ff checken waar hij in zat.
De ombouw is mooi geworden Jammer dat de antenne ontbreekt...... het is mij ECHT nog nooit opgevallen Waarschijnlijk was het al zo toen ik het model kocht!
Mvg Monty