Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
tot mijn verbazing zag ik deze morgen dat de Sint ook wat mee had voor mij volgens mij is die bij kimar wat gaan halen uit de 2 dozen die daar al jaren staan te wachten op mij .hier zijn dan de wagens
dank u brave Sint
Dat is niet gering Vic, van de oude man! Begrijp ik nou goed dat je vrouw langs de winkel gegaan is om er 3 uit die 2 dozen te halen? hahaha dan ben je eindelijk begonnen
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
JA Peter eindelijk eens wat uit die 2 dozen ,heb besloten om buiten die wagens die in bestelling staan bij Tom,nu eindelijk eens eerst die 2 dozen leeg te krijgen zo dat ik een punt kan zetten achter Kimar die trouwens toch ook aan het afbouwen is.en wat bracht de sint bij jou
Mooie F1 aanwinsten Ayrton. Het verzamelen houdt je wel lekker bezig zo he?
Formule 1, Le Mans, Kuifje, Michel Vaillant, Dakar, Canam .... wat vergeet ik nog?
Allez Victor, dan zijt ge toch weer een jaar nen brave knaap geweest , bij mij is de sint enkel bij dochterlief geweest , maar heb vorige week toch al wat voor de kerstman van Purmerend kunnen meebrengen hé .Mooi F1 spul dat hij door de schouw gebracht heeft
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
goed nieuws gekregen uit frankrijk
heb net vernomen dat mijn verkoper 69,85 euro heeft gekregen voor dat pakje dat is verdwenen ,het is wel geen 103 zoals ik had betaald maar ja beter dit dan niets 3 van de 4 wagens heeft hij onmiddelijk terug kunnen krijgen enkel nr 10 moet hij nog vinden .van zodra ze binnen komen zie je wel de foto's.
men zou nog denken dat de Sint echt bestaat