Hééél, hééél lang niets van mij laten horen. Erg druk gehad maar ook gelukkig met model auto's. Deze heb ik nog niet voorgesteld, de
Nissan Skyline R34 V-Spec II in Pearl Black. Erg lange zoektocht geweest, mede omdat ik deze wilde mét zijramen. Gevonden in België, nieuw in doos...

R34 en R35, de 1 in Pearl Black, de ander in Super Black...
Nils schreef:mooie update! heel mooi, vooral die M3

maarre...

EEN BBR SLOPEN? BEN JE HELEMAAL BETOETERD????
nou ja ik wens je succes met je project en hoop dat 't wat wordt!!

Tjsa...wie doet dat nou...
Het projekt liep enige vertraging op...ten eerste omdat de zwart nou niet zo snel aangeboden werd, daarna moest er gekeken worden of het financieel o.k. was en toen eindelijk het model binnen was, bleek de rechter achterwiel ophanging gebroken. Dit model moest dan ook weer omgeruild worden voor een perfect exemplaar...kijk maar hoe t geworden is beginnende met het standaard model. En ja, als eenmaal een model in mijn garage arriveerd wordt deze uiteraard met grote zorg behandeld:

Een F430 Spider in Daytona Black, al in het begin vond ik de kleur combinatie van het interieur niet helemaal het einde. Op de brug de donorauto...
HET resultaat is echt boven mijn verwachting, echt helemaal naar mijn zin, DAYTONA BLACK, TAN INTERIEUR, Challenge velgen
Verder is de Ferrari verlaagd met kortere veren. Als men dit model uit elkaar heeft gezien, kan je echt zeggen dat dit een High-End model is. De veren zijn net als in het echt, dus zo moet je ze ook verwijderen...

Ook de koffer set erbij...

Het dashboard is zwart gebleven, ik vind de combie zoveel mooier!!! (Op ebay is ook zo een soortgelijke ombouw geweest, maar deze heeft de
tan gekleurde dashboard)

En met de kap op ook een zeer treffende combinatie...
En blijft er natuurlijk de rode over. Deze heeft de zwarte velgen overgenomen en dit staat hem ongelofelijk goed. Ook deze is verlaagd met ander veren, verder heeft deze de rode interieur. Ik was zelf ook verbaasd dat deze combinatie goed is uitgekomen. De dashboard moet er alleen nog in, maar deze moet eerst nog naar de spuiter...Ik was/ben van plan om dit model om te bouwen naar een Novitec Rosso model. De achterlichten zijn iedergeval al zwart!! Let op, niet zomaar geverfd, nee, eerst van het al het verf ondaan, daarna met smoke opnieuw geverfd!! Je begrijpt dat dit model nog
under construction is, maar ik wilde hem alvast laten zien...