Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kolere Matt, dat is nog eens vervelend om te horen!
Ik kan me voorstellen dat er voor futiliteiten als modelauto's verzamelen voorlopig inderdaad geen plaats meer is. Ik hoop dat je de verschrikkelijke ziekte kunt verslaan en dat voorlopig niet definitief wordt! Heel veel sterkte in ieder geval!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Verdomme Matt, dat komt hard aan. Ik krijg er rillingen van. Heel heel veel sterkte en hoop in de toekomst positiefs van je te horen. Meer woorden heb ik nu niet, want ik wordt er heel stil van. Ook heel veel sterkte aan je familie.
Dit is absoluut geen fijn bericht.
Matt, ik wens jou en je familie heel veel kracht en sterkte in de komende tijd.
Ik hoop van harte dat je er goed uit mag komen.
toch weer schrikken zo'n bericht. ZO bekend. 2 jaar terug kreeg pa ook het bericht, zo net voor kerst..
U weet misschien wel dat mijn vader ook ziek is, maar hij heeft zijn hobby wel gehouden. Als het dan wat beter ging, was dat een goede afleiding.
U hoeft er niet definitief mee te stoppen.
Wat een vervelend bericht heb je gekregen Matt, ik wens jou en je gezin veel sterkte toe
en hoop op een goed herstel zodat je er weer helemaal bovenop komt.
Het zijn maar woorden maar misschien heb je er wat aan.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Daar schrik ik toch effe van en dan ga je ook weer nadenk over mensen die in je eigen omgeving het hebben gehad.
Maar ik hoop voor jou dat het allemaal mee val en dat je de tijd goed doorkomt.
En hopelijk horen we af en toen goede berichten hier over je.
hoi Matt
ik wist min of meer dat er iets niet goed zat,maar dit is toch schrikken hoor.Ik wens jou en je familie heeeeel veel sterkte toe .
wij zullen veel aan je denken
groeten uit brugge
Victor
Hoi Matt, bij deze willen wij jouw en je gezin heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd en hopen dat we over een tijdje weer kunnen genieten van je prachtige ombouw projecten.
Veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd , ook voor je gezin , familie en vrienden En hopelijk tot gauw , we wachten met smart op je come back!!!!!!!
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Heel veel sterkte en moed voor jou en je familie!!
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.