Ford Fiësta (+/- schaal 1:3 !!!)

In dit forum gaan alle spotlight topics.
Heb je een model, type, serie of wat dan ook en vind dat je die extra aandacht verdiend open dan hier een topic.
Plaats reactie
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Ford Fiësta (+/- schaal 1:3 !!!)

Bericht door Mr. Dj M. »

Oke wat nu komt, dat maakte zo'n indruk op mij!

Het gaat hier om een Fiësta die waarschijnlijk ter promotie werd gemaakt. Schaal is officieel 3/8, wat dus neerkomt op bijna 1:3! :!:

Kijk en geniet!! :worshippy: :cool:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoals je ziet, in je eentje het model verplaatsen was er niet bij! Het model werd met drie mensen verplaatst!
Afbeelding

Afbeelding

Alle vier de grotes op een rijtje 1:1 - 3:8 - 1:18 - 1:87!
Afbeelding

Fiësta inside :cool: !
Afbeelding
Silverarrow
Schaal: 1:43

Re: Ford Fiësta (+/- schaal 1:3 !!!)

Bericht door Silverarrow »

Geniaal, ziet er vrijwel echt uit :worshippy: . Kunnen d'r ook nog deuren e.d. open?

Jammer dat ze de Fiësta hiervoor genomen hebben, een Lambo of Ferrari zou nog net iets vetter zijn :drool: .
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Ik denk niet dat je Ford daar zover krijgt ook geld te steken in een Lambo op deze schaal :D
Ik denk overigens niet dat er wat open kan, zoals je ziet ook zwarte ruiten, dus vast ook geen interieur. Ik denk dat je het een beetje moet zien als die concept modellen van de Ibiza die ze op de eerste onthulling hadden neergezet. Puur reclame en gemaakt van kunststof/kunsthars e.d. alleen deze is qua detail wel heel indrukwekkend! Ik weet ook niet hoeveel er van zijn gemaakt, misschien een aantal stuks, maar misschien ook maar slechts één....

Ik vind overigens de kleur heel goed gekozen voor het model! een sportief kleurtje bij een sportieve neus en heuplijn. Wel blijft wat mij betreft het ontwerp van de achterlichten de hele auto verpesten, ze hadden gewoon horizontale lichten moeten monteren op de heuplijn. Gewoon net als de Mazda 2, maar goed :P
Martini Racing
Contacteer:

Bericht door Martini Racing »

Is dat niet gewoon een kleimodel? :)
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Dat denk ik ook, want zoals ik al zei lijkt vast op de modellen van de Ibiza concept van toen. Maar de bovenste lagen zijn bij dit soort modellen toch altijd van kunstoffen gemaakt? Het lijk me dat je anders nooit laak kan spuiten en dit resultaat krijgt....
manowar
Schaal: 1:43

Bericht door manowar »

dat wordt een grotere vitrine aanschaffen en ik heb nu al ruimte gebrek :mrgreen:

het model ziet er wel erg goed uit :drool:
Plaats reactie