Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb je een mooie foto gemaakt van een modelauto uit je eigen verzameling? Plaats hem hier!
Uiteraard kun je hier ook al je vragen en tips kwijt over het fotograferen van modelauto's.
In het kort: hoe, waar en waarmee worden jou foto's gemaakt.
Een aantal gebruikers op dit forum maken gebruik van tinypic, maar op één of andere manier zijn die foto's niet door mij te zien.
Het enige wat ik zie is een rood vierkantje met een kruisje.
Hebben meer mensen daar last van en wat kan IK er aan doen?
Je bent inderdaad niet de enige, mijn beide PC's kunnen de foto's niet openen en zie dus ook
alleen maar rode kruisjes , ook duurt het eeuwen voordat een topic geopend wordt.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Dat zal hem niet zijn, een geuploade foto is namelijk niet zichtbaar voor sommige. Dat heeft niks met flash te maken, maar waarom sommige mensen plots problemen ervaren....
Ik zou het dus niet weten! Helpt reloaden?
Mr. Dj M. schreef:Dat zal hem niet zijn, een geuploade foto is namelijk niet zichtbaar voor sommige. Dat heeft niks met flash te maken, maar waarom sommige mensen plots problemen ervaren....
Ik zou het dus niet weten! Helpt reloaden?