Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik heb een plan de campagne opgesteld voor het jaar 2010 en dit houdt in dat jullie een half jaar geen updates hoeven te verwachten. Ik ga namelijk sparen, en hoe!
Als ik tot de zomervakantie spaar heb ik namelijk een goede € 400 bij elkaar, en hiervan wil ik een Mercedes-Benz 300 SLR van CMC, een BMW X5 xDrive van Kyosho, een VW New Beetle van AUTOart en een Porsche Carrera GT van AUTOart gaan kopen. Zo hou ik dan ook nog geld over voor de materialen voor de vitrine, dus vanaf de zomer van 2010 gaat mijn collectie een verfrissingsbeurt tegenmoet!
Dan wou Casper (benzfreak) ook nog wat foto's van de 300 SLR (nu nog van Maisto) zien, dus hier komen ze:
Sorry dat er geen motor- en interieurfoto's bij zitten, maar dat komt nog.
hmm alhoewel ik je een beetje kan volgen in het 'plan de campagne' zou ik persoonlijk geen CMC aanschaffen, ik zou liever 1of 2 AA modellen aanschaffen maarja zo denk ik er over en dit is jouw beslissing
kennytuning_hmm alhoewel ik je een beetje kan volgen in het 'plan de campagne' zou ik persoonlijk geen CMC aanschaffen, ik zou liever 1 of 2 AA modellen aanschaffen maarja zo denk ik erover en dit is jouw beslissing
Tja, omdat ik het kwaliteitsniveau in mijn collectie wil ophalen zullen alle modellen die te vervangen zijn door een beter merk weggaan (net als de schadeauto's die niet in mijn diorama gaan) en aangezien AUTOart geen 300 SLR maakt, zal ik die van CMC moeten aanschaffen. Persoonlijk heb ikzelf daar totaal geen problemen mee, want ik vind het een prachtig model en in de CMC-variant komen vele details veel meer tot hun recht.
Ik denk dat dit een punt is om echt te beslissen of je persee het model auto wilt ja of nee. Als je ook je collectie nog een beetje wil uitbreiden, dan gaat dat met een Autoart makkelijker, want die kost nou eenmaal minder. Kortom, gaat je passie voor die oude Mercedes zover dat je de CMC echt wilt hebben, of koop je liever twee Autoarts die ook op de wannehave lijst staan?