weer prachtig wat je hier laat zien .

verder nog de beste wensen voor 2010
victor
Mooi dan hebben we er weer een naslagsite er bijOverigens hoef ik niet meer te zoeken naar de oudere Le Mans modellen want ik heb ze nu allemaal in mijn bezit!
Ik heb nog een hele serie kwalitatief goede foto's van deze auto Gerben, dus als je deze zelf nog niet hebt ?Gerben Olsder schreef:Ik En hier een model waar ik eigenlijk niet zoveel van weet.
Dit model was al eens uitgebracht door Progetto K maar die zag er eigenlijk niet uit. Dus ik heb hem nooit gekocht. Maar nu geeft M4 hem ook gemaakt en die ziet stukken beter uit. En dus staatie in m'n kast bij de rest.
Het betreft hier een Alfa Romeo 75 Turbo uit 2003. Hiermee Heeft Douwe Heida mee gedaan in de Alfa Romeo 75 Turbo Challenge. En dat is ook precies wat ik er van weet. Dus als er nog iemand info heeft?
En dit een foto(tje) van deze wagen
-Gerben-
Ik heb nog een hele serie kwalitatief goede foto's van deze auto Gerben, dus als je deze zelf nog niet hebt ?Matt Modelautos schreef:Gerben Olsder schreef:Ik En hier een model waar ik eigenlijk niet zoveel van weet.
Dit model was al eens uitgebracht door Progetto K maar die zag er eigenlijk niet uit. Dus ik heb hem nooit gekocht. Maar nu geeft M4 hem ook gemaakt en die ziet stukken beter uit. En dus staatie in m'n kast bij de rest.
Het betreft hier een Alfa Romeo 75 Turbo uit 2003. Hiermee Heeft Douwe Heida mee gedaan in de Alfa Romeo 75 Turbo Challenge. En dat is ook precies wat ik er van weet. Dus als er nog iemand info heeft?
En dit een foto(tje) van deze wagen
-Gerben-