Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier enkele van mijn diorama's
Porsche 356 A en 356B van Fujimi 1:24
Porsche 356 Racing diorama
Alle modellen van Fujimi entousiast series mijn Favorieten omdat die erg gedetailleerd zijn.
Voor meer kijk op www.wilcosdioramas.com
Heeey Wilco, mooi diorama's kan er geen genoeg van krijgen.
Jouw site staat al enige tijd in mijn favorieten ik mag er graag naar kijken.
Heb op de modelbrouwersdag dit jaar ze voor het eerst in het echie gezien en ik was erg onder de indruk
Zal binnenkort ook eens beginnen aan een garagediorama, de TOOLS kit van fujimi is al bijna klaar!!
Jouw inspanningen krijgen dus zeker navolging
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Geweldig deze dio's... ik heb ze al vaak op de site gezien, en mijn bioscoop zin is elke keer weer meteen over. Hier kun je toch uren naar kijken of niet dan?
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Ik heb deze al is op het net gezien en was mezelf de eerste keer ook aan het afvragen of dit niet echt was.
Klasse man hier zijn geen woorden voor je zal er uiteraard wel een hele tijd aan bezig geweest zijn maar het resultaat is wunderbahr RESPECT.