Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
in goede zin. Kwaliteit gelijk aan Minichamps uit die tijd.
Van deze zijn er een heel aantal verschillende kleuren uitvoeringen geweest, een aantal direct voor Porsche geproduceerd. Daarnaast hebben ze toen ook een tijdje 993's Turbo gemaakt, die waren minder als hun Minichamps equivalent. En daarna nog 996'en, maar die waren veel minder qua verhouding en detaillering. Ergens in dit topic staat een fotootje van zo'n 996.
Brent schreef:Vind het model er goed uitzien, ben vooral benieuwd hoe hij in het echt als model is.
hetzelfde hier. Als ik de foto's van Bart hierboven bekijk zit dat wel goed. Hoop zelf 'm volgende week in Houten te kunnen scoren
@Diciotto
Sorry voor de off-topic
No problem
En klopt allemaal, 'k had in eerste instantie zelfs niet door dat het een Schuco was
In de verste verten niet te vergelijken met die laag-kwalitatieve 996's waarvan sprake inderdaad
Diciotto schreef:En klopt allemaal, 'k had in eerste instantie zelfs niet door dat het een Schuco was
In de verste verten niet te vergelijken met die laag-kwalitatieve 996's waarvan sprake inderdaad
Zit deze trouwens ook nog steeds in zo'n grotere vitrine dan het formaat dat minichamps gebruikt?
Diciotto schreef:En klopt allemaal, 'k had in eerste instantie zelfs niet door dat het een Schuco was
Zit deze trouwens ook nog steeds in zo'n grotere vitrine dan het formaat dat minichamps gebruikt?
Neen. Exact dezelfde grootte als alle andere van de Porsche Selection & Minichamps.
Vandaar dat het me eerst ook niet opgevallen was.
Nu kan het natuurlijk wel zijn dat ze met andere kleursettings op de markt gaan komen (in eigen beheer van Schuco, niet via Porsche Selection), en dan zullen het weer wel grotere boxkes worden...
Is dit trouwens een model die gewoon bij de Porsche dealers te halen is? Krijg namelijk nog een cadeautje van een goede vriend van me. En aangezien hij weet dat ik Porsche gek ben, had hij mij het boek gegeven van Porsche met spullen daarin, kon alleen niet heel veel modelletjes vinden.
Brent schreef:Is dit trouwens een model die gewoon bij de Porsche dealers te halen is? Krijg namelijk nog een cadeautje van een goede vriend van me. En aangezien hij weet dat ik Porsche gek ben, had hij mij het boek gegeven van Porsche met spullen daarin, kon alleen niet heel veel modelletjes vinden.